Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

TA, harjottelemallahan sitä oppii.! muistan kun pienenä oppettelin virkkaamaan.. ihan tavallista ketjusilmukkaa. äitini laittoi aina sormeni oikein että pystyin jatkamaan ja kun ote lipesi huusin: "äiti, tuu laittaa mun sormet oikein". :D siitä se sitten lähti.!
voinhan pyytää äidiltäni sen haalarin ja ottaa siitä sitten kuvan ja laittaa tänne jos haluatte nähdä sen..

baby butterfly kiva kuulla, että on kaivattu :heart: :D
Kyllä minäkin kaipasin teitä niin että oli pakko tulla takaisin.
Kesälomaa olen viettänyt ja terassi ollaan pääasiassa tehty.Kutonutkin olen siinä ohessa...
Yrittänyt olen puuhailla paljon kaikkea ettei vauvan teko ois kokoajan mielessä...mutta mielessähän se on heti kun vaan istahtaa paikoilleen. :heart:

Rupesi minuakin kiinnostamaan nuo Talviksen kertomat jutut... Miten voi aikuisia ihmisiä kiinnostaa muiden haukkuminen. Vaikka pelkoahan tuollainen yleensä on. Ymmärrän vallan mainiosti että kuulostamme varmasti hyvinkin naiiveilta haaveinemme heidän korvissa, jotka ovat lapsia puskeneet maailmaan jo useamman ja tietävät sen arjen aherruksen...
Mutta eihän se oikeuta tuomitsemiseen kuitenkaan... Vai onko takana kuitenkin kateutta? Olemmehan me varmasti kadehdittavassa asemassa. Parisuhde usealla suhteellisen tuore, eikä sitä ole vielä päässyt pilaamaan lapsista huolehtimisen velvoitteet... Moni meistä on varmasti vielä kadehdittavan nuori. Monet ovat luoneet itselleen uran ensin, kadehdittavaa sekin heille joilla kolmekymppisinä on jo kolme lasta...

Meillä on samat murheet edessä kuin heilläkin, ehkä emme välitä siis moisista, koitetaan ymmärtää ja sallia kuitenkin itsellemme vaaleanpunaiset haaveet, koska uskon niistä olevan enemmän hyötyä kuin synkistä ajatuksista :heart:

Aww,ihania pikku vaatteita :heart: Mie yritin tehä kerran tuollaisia tossuja,mut en mie sit osannut.Ohjetta yritin katsoa,mut en ymmärtänyt :/ Tavallisia sukkia osaan tehdä,mut haluaisin tollasiakin tehdä.
Kahdet tumput on valmiina tumman siniset ja vaaleanpunaiset :heart:
Miten te teette muuten niitä vaunu peittoja? :p Sellainen olis myös ihan kiva tehdä.
Sun Rise Miekään en ymmärrä,että minkä ihmeen takia pitää haukkua ja aliarvioida ihmisiä,jos ei heitä tunne.Voisivat vaikka suoraan sanoa,eikä järjestellä tollasia kimppa kekkeri haukkumisia :kieh:

DeviLiah mitä mää sanoin... ;) uutta kehiin vaan ja kuvaa tänne!!

Markka84 moipsis :)

ja sitten tuohon haukkumiseen... siis en todellakaa rupee mitää linkittää. mut siis tylsyyden kourissa kun oon täällä selaillu, ni tosi monissa pinoissa tunnetaan käsite "esikkopino". rivien välistä voi lukea, miten meiän pinoa pidetään kärkkäänä, jyrkkänä, ehkä naiivinakin. itelle tuli semmone olo, että esim täältä lähteneet on otettu muiden pinojen hellään huomaan kun "esikkopinossa on niin kaltoin kohdeltu". meillä on siis huono maine. meidän kustannuksella vitsaillaan muissa pinoissa.

niin että sanonpa vaan, että jos tässä joutuu vaikka joskus tulevaisuudessa enemmänkin vaikeuksiin tän lapsensaannin kanssa, ni mä pysyn täällä vaikka mikä olis. saatte luvan kestää mun juttuja ihan kaikesta, vaikka ne sisältönsä puolesta joutaisivat muihin pinoihin.

harmittaa :ashamed: koska mun mielestä tää on huippupino, missä kaikki tunteet on sallittuja.

Hei tytsyt! Minäpä tein ovistestin.Ja arvatkee mitä,mie bongasin sen :heart: On se sillee aika selkee,eli huomenna teen vielä uudestaan :) Tässä vielä kuva nii voitte kertoo jotain näkemästänne.Ku tää on miun eka melkein selkee ovis pillereiden jälkeen :)

Terve!

Täällä ollaan elossa hamppariaterian jälkeen :p kauhee krapula takanapäin mut lystiä oli! mietiskelin siinä pönttöä kaulaillessa, että kyllä mä oon ihan pimee kun haluan tälläsen olon itselleni -->jos siis tärppi käy =)

Olipa kiva kuulla sinustakin TA! aivan supersöden nutun olit neulonut, ja ne töppöset :heart: miulla ei ikinä riitä kärsivällisyys moiseen.. viime syksynä neuloin itelleni sellasen kolmiomallisen huivin ja siitä tuli iha jees.

mitä tuohon haukkumisjuttuun tulee, niin mulle se on ihan sama mitä muut puhuu, kunhan täällä pinossa ei siihen lähdetä. tykkään tästä palstasta juuri siksi, kun kaikki on niin ystävällisiä toisilleen ja saa sitä vertaistukea.
-ja totta ihmeessä me ollaan vielä naiiveja! kyllä varmasti kaikilla ensimmäistään haluavilla on ne ruusuiset haaveet. -ja aika monille perheen perustaminen taitaa olla sitä onnellista aikaa vaikka rankkaa onkin.

plussaunelmia ja onnea kaikille :wave:

Joo kiva pino on! :heart:

Sannya kivasti on viiva saanut väriä =) Voipi olla et on huomenna viel tummempi! Ja se ovishan on siit, muistankohan oikein, 24-48 tunnin sisään (korjatkaa joku jos tuntimäärä meni männikköön) Niin se viivahan kertoo sen horppapiikin, mut ei sitä et ovuloiko :xmas:

joo ehkä me ollaan naiiveja, mutta miten lapsellinen on se joka ihan oikeesti alkaa haukkumaan toisia ihmisä netin välityksellä? ihan totta, meillä oli sama meininki ala-asteella! loppu kummasti seiskaluokalle siirryttäessä.

mua kans kiinnostais löytää nuo haukkumiset mutta haluan myös perustelut että miksi? mikä meissä on niin pahasti viella että provosoi tollaseen käyttäytymiseen aikuisen ihmisen?

ku ei kauheesti kehtaa alkaa tuossa etusivullakaan kyselemään :D

katoin muuten tuota keskenmenon jälkeen yrittävien pinoa. hienosti joka kuukausi usea plussannu :)

Hihi, juuh Talvis Mut..jos nyt vaikka kuvitellaan että mulla oli ovis 31pvä.(29pvä mulla oli valkovuodon seassa verta, eli en tiedä enteilikö se ovista vai oli jo ovis) mut toij 31pvä olis niinku ihan vika mahis ovikselle..niin siitähän olis huomenna 10päivää,mut jos se oli 29 ni sillon mulla olis siitä 12 päivää, eli mitkä mahikset mun on saada huomenna oikee haamu?tai plussa....*kuiskaa sen hiljaa ettei täti kuule ja ryntää paikalle* ku mietein, testaanko huomen vai pelaanko varman päälle ja keskiviikkon?

Yhteistyössä