Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Täällähän on taas juttu riittänyt...
Omaa napaa kp 3 menossa ja vuotaa edelleen joten muutaman päivä menee ennenkuin pääsee tositoimiin.
Yöperhonen: mullekin on joskus käynyt niin että kaupassa tuntuu rintsikat ok, mutta kotona ne jääkin kaappiin lojumaan, kun ei passaa päälle.
Mä päivystän nyt töissä ja oon öisin ravannut sinne ja kotiin...alkaa jo hiukka väsyttää...ensi yö vielä ja sitten vapaa viikonloppu. Tosin yhdet synttärit lauantai-iltana ja menee varmaan myöhään...
Onko Miraclella paljon oireita jo?
 
Heksu, eipä oikeastaan.. nyt ne ainakin on tullu todella voimakkaasti esiin. itse oon kyllä tosi yllättynyt noista mun ihmeellisistä tunnekuohuista, itken aivan pienimmistäkin asioista, mikä ei oo ollenkaan mun tapasta.. eipä kyllä oo rinnatkaan tälleen turvonnu edellisissä kierroissa.
 
tipuin sitten tänään...miksi toi täti ei vois eksyä jo jonnekki jossa sitä kaivataan ku mie en taho sitä tänne!!! |O :'( :headwall: :kieh: no ei se auta ku siirtyä uuteen kiertoon...v****taa!! |O

lähen kärtyämästä tonne sohvan nurkkaan!
illan jatkot kaikille!!
 
mulmul :hug:

ON: Ei vieläkään tädistä tietoa, vaikka tänään ehkä ihan hieman menkkamaisia tuntemuksia.
Tänään käytiin katsomassa meidän taloa ja huomenna alkaa remontti, kun kummallakin vapaata.

Ja nyt puuron keittoon :)
 
Heyhey girls!

mulmulille iso lohtu :hug:
KP kiitti onnitteluista, mun syntymävuosi on 81, meniköhän sulla joku mun kanssa sekasin :D

bb:llä jännät paikat, toivotaan, että viiva vahvistuu. Miehes kaveri tuntuu aika tahdittomalta. Mulla exän kaveri kerran kännissä yhtenä vappuna alko avautuun, että mä en oo oikea henkilö olemaan miehen kanssa ja meidän pitäs erota ja blaa blaa. No mies katkas välit muutamaksi kuukaudeksi kokonaan tähän kaveriin. Kyllä ne sitten sopi asiat ja oltiinkin ihan hyvissä väleissä tän kaverin kanssa.

nibber plussapuhuria sinne päin +++++++++ :whistle:
Unohdin eilen vastata niistä kahvinsuodattimista, mä oon muistaakseni nähny niitä tokmannilla tms halpakaupassa. Pitäis meidänki sellanen hankkia.

Me oltiin tänään suur-messuilla ja oli kyllä tosi kiva reissu. Otettiin S-etukortit ja saatiin 2 pakettia Kulta Katriinaa, mahtavaa :D ihan ku jotku mummot kahvipakettien perässä :LOL:
 
Heksu76 ei tää muuten olis niin tuskallista ja suurta pettymystä jos ei olis km takana, muuten varmasti olisin ihan hitusen vaan pettyny mut nyt se tuntuu pahemmalta... :'(
miracle yritämmä kyllä kovasti sen mitä nyt eripaikkakunnilla asumisella pystymä. :ashamed:
 
Heipä hei kaikille!
Ensinnäkin halaukset tädin yllättämille ja onnea plussanneille tai niille jotka sitä odottelevat piakkoin! :heart: En ehdi kaikkia tapahtumia lukea... on ollut päivät taas tekemistä täynnä kun ukko joutui taas sairaalaan ja meidänkin rahahuolet sen kun pahenee. :'(
Sitten syvemmin omaa napaa... Itkin tänään silmät päästäni tämän koulu- ja työasian takia. Oon muutenkin ollu tosi herkällä tuulella viimeaikoina. Kun olin puoliska tuntia pillittänyt (lukekaa: ulvonut) soitin erääseen paikkaan josta neuvottiin soittamaan toiseen paikkaan jossa olisi oman alan töitä ja paikka auki. Olin ihan, että HÄH!?!?! Ja nyt siis parin viikon irtisanomisajan jälkeen vaihdan paikkaa. Voi mikä ONNI! Ja nyt sitten opiskelemaan pääsy mahdollisuudetkin paranevat! Jippii!! :D Lisäksi meille ilmeisimmin muutta pienen pieni koiranpentu parin kuukauden päästä. :heart: Ainoa asia mikä meidän perhe-elämää varjostaa on miehen sairaus ja valtavat rahahuolet... Kunpa niihin saisi vastauksen niin alkaisi pilvet poistua auringon edestä täälläkin. :) Haluaisin kuitenkin joskus (piakkoin) alkaa sen lapsen yrittelyyn, mutta en halua sitä tämän talouskaaoksen keskelle.

Voimia kaikille joita elämä koettelee! Tänään kuitenkin taas muistin, että kaikella on tarkoitus ja asioilla on tapana järjestyä. :hug:
 
revera :hug:
Millainen koiranpentu teille muuttaa? :) Tajusin tänään, ettei meidän koira ole enää pentu. Ikääkin kohta kaksi vuotta ja vähitellen pentumainen käytös häviämässä. Ja puhuttiin miehen kanssa, että kohta olisi hyvä aika hankkia kaveri toiselle. Sitten, kun pääsemme muuttamaan sinne maalle ja olisi paljon tilaa temmeltää. :)
 
JenPen
baby butterfly Onnea kovasti, tuskinpa noin montaa haamua (2 vai 3) tyhjästä ilmestyy! Äläkä murehdi liikoja tän yrittämisen takia, yritä ainakin... :) :hug: Mäkin mietin ja pelkään sitä et yrittämisessä kestää vuosi tai enemmänkin, puoli vuottakin kuulostaa ihan hirveeltä ku olen jo ekalla kerralla näin pettynyt. Mutta mitä enemmän murehtii sitä vaikeempaa se raskautuminen varmaan on. Ja sun tilanteeshan kuulostaa oikeen lupaavalta! :flower:
Jestas mikä kaveri sun miehelläs, kuulostaa törkeältä. Mullekin tuli heti mieleen et mahtaako sitä ärsyttää kun miehelläs on sunlainen nainen ja yrittää jotenkin pilata teidän juttua.. Jos on ite susta kiinnostunut. Mitä ihme mainostamista jostain omista kihloista jne. Kuulostaa ihan ku se olis mustasukkanen susta. :eek:

kukkaiskeiju Voisko se hailakka viiva johtua siitä aamupissasta? Mä just perehdyin eilen noihin kotitestin ohjeisiin ja siinä sanottiin ettei sais ovistestiä tehdä aamupissasta. Pupuilkaa varmuudeksi :D

mulmul Halauksia sinne!! :hug: Uuteen kiertoon vaan sitte.. Koita jaksaa! :hug:
 

Yhteistyössä