Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Duffy onnea asunnosta!! =)

Siniviuhka auttoivatko Miranaxit? mulle määrättiin sillon ku olin kassahommissa pelkästään tulehtuneeseen olkapäähän ja tension neckiin vaikka mitä... Voltaren rapid oli parhainta mitä sain, tyrmäs kunnolla. naproxenii ja miranaxii myös söin, mut miranaxist en välittäny. mies syö jos on pää kipee.

baby b täältä tulloo, pidä ovenkarmeista kii ++++++++++++++ :whistle: :)

 
JenPen
:D SiniviuhkaMä en kyllä oo koskaan sellasia klönttejä havainnut, vaan niitä hyytymiä ja niitäkin harvoin kun on tosi niukka vuoto. Jos vuoto kauheen runsasta, ni kai sieltä voi tulla mitä vaan... Mulla ainakin oli sellanen olo kun oli se kuparikierukka, vuotoa tuli sellasella tahdilla ettei kerinny näkemään mitä siel joukossa oli :x

Hei mitä noi clomit ja terot on....? Johonkin kierron tasaamiseen tarkoitettu vai mihin?

baby butterfly Jännittää sun puolesta! =) Oli niitä kotitesti.fi-tikkuja. Mulla näky ensin heti ku kastoin sen tikun ni vaaleeta punasta siinä, ja myöhemmin haalistu pois. Tuskin se niinpäin mitään meinaa. Mun mielestä ne tikut oli muutenkin jotenki kauheen hepposen olosia ja ajattelin et siinä oli vaan jotain väriä siinä itse tikussa ehkä. Mä pelkään nyt vaan sitä et kierto venyy ihan älyttömäksi, pysyis nyt säännöllisenä ettei tarttis odotella ja ihmetellä. Vaikee tietää onko luonnostaan säännöllinen kierto.

kadak Piti sanoo et mulla kans niin kauan takana tota pilleriehkäisyä ja koko ajan ollu aika aktiivinen seksielämä kuitenkin et ihme ettei oo mitään vahinkoa koskaan käyny. Sitä oon pelänny jo monta vuotta et se on merkki siitä et joku vika mulla on, ku en oo raskaaksi tullu vaikka unohtanu viisikin pilleriä putkeen joskus. Kaikennäköstä pientä huolimattomuutta ollu, ja jos kovin hedelmällinen olisin ni eiköhän tässä pyöris ympärillä jo jokunen tenava...
 
JenPen
Noista lääkkeistä et ootteko Panacodia kokeillu jos oikeen kovat kivut, se ainakin auttaa varmasti. On kylläkin kolmiolääke. Itse saanut joskus isältä migreeniin sellasen yhden kappaleen, ja veti kyllä päänsäryn täysin pois, vaikka siihen mulla ei läheskään aina auta edes migreenilääke. Sitä Voltarenia kannattaa syödä varovasti, on kuulemma tosi vahvaa vatsalle. Mä olen sitä saanu juuri tension neckiin ja vastaaviin, ja mulla oli kuurin jälkeen jonkinasteinen vatsahaava, lääkärin olis kuulemma pitäny määrätä samalla jotain vatsansuojalääkettä jos herkkä vatsa.
 
Siniviuhka en mäkään oo kyllä mitään vaaleampia klönttejä huomannut. Noita tummiahan kyllä on joo... :/

Mie: aattelin pitää palstataukoa. Kun ei tuo kroppa näytä nyt oikein toimivan kunnolla, ja tuntuu että mä keskityn ihan liikaa näihin raskausasioihin. Pitää nyt saada mieleen jotain muuta, ettei tästä tule pakkomiellettä ja koko elämää hallitsevaa. :ashamed: aika pitkälti se johtuu siitä, kun edelleenkin mietin aika ajoin että nyt meillä kuuluisi olla kaksikuukautinen vauva. Kaipuu raskauteen ja äitiyteen on niin kovin suuri. Mutta pidän nyt hiukan palstataukoa. Voitte pyyhkiä kaikki kp:t pois ja laittaa mun nimen johonkin jonon hännille odottelemaan.

Hirmuisesti kaikille plussatuulia ja toivottavasti kaikki pian saadaan se oma pieni lapsi rikastuttamaan elämäämme. :hug: Kirjoita edelleen blogia kylläkin, eli sieltä voi käydä lueskelemassa mun uutisia jos uteloittaa. :) Ihan hyvä mieli mulla on, luulen vaan että pitää saada taas hengittää välillä ja unohtaa koko raskautumisajattelu.

Olette ihania kaikki ja mahtavia kun aina tsemppaatte ja kannustatte!! :heart:
Mukavaa elokuun jatkoa!
 
Talvis juu kyllähän noi vähän auttoikin :) mikä on kyllä hyvä asia..

viimeyön nukuin kuin pikkulapsi, pitkästä aikaa todella sikeästi..otin silloin muutama hetki ennen nukkumaan menoa sen miranaxin ja sitten vielä hartiakipuun tarkoitetun lihaksenrentouttajan, sirdalutin.. :p vissiin aika tehokas yhdistelmä, kun veti suhteellisen rennoksi puoleen tuntiin :D :D mutta eipä kyllä koskenut päähän eikä perseeseen koko yönä :LOL: :LOL:
 
G: missä teidän tietokone/tietokoneet on?

Muistaako joku mitä Outi Mäenpää(lääkäri) sanoo Musta jää-elokuvassa kohdunnapukasta, ku yrittää saada selville onko miehen rakastajatar raskaana??

Mä vastaa galluppiin, et rahin päällä olohuoneessa.
 
tänään tuli kans haaleenhaamu!! =) toivotaa nyt että asia olis niin kun toivotaa... mut ainakaa ei tunnu siltä et täti tulis kylää... Mut raskausoireetki on kadonnu kokonaan... Ei koskaa voi tietää. Hitsi kun pitää tulla noit haamuja,.. Vois olla vaan aina selkee nega tai selkee plussa. kun tuntuu et tippuu korkeemmalta ja kovemmin jos tulee haamu ja sen jälkee täti... :(
 
mä tein äsken tuon ovistestin ja tuli siitä ihan haalea haamu. Ymmärsinköhän mä ohjeet oikein... Siis kotitestin liuskatesti on mulla...että aina siihen pitäisi vähän sitä tullakin mutta sitten vaan selkeäämin kun on ovis?
 
ja hailakka haamu on siis nega eikös juu? siis että ei ole ovista...Tai sit se oli mulla jo ja näkyy enää hailakat haamut... Kohdunnapukka on takana edelleen ja aika kova... en ylttäny kokeilemaan onko auki vai ei, mutta ei varmaan kun sen verran kova oli... Ihania juttuja heti päivällä mulla :D
 
koskaan kun ei voi tietää... Se ajatus tuntuu vaan niin täydelliseltä ja niin epätodelliselta meille tapahtuvaksi... Viikonloppuna yhdet häät missä morsian viikolla 16. Hän koko ajan kyselee että "koskas teille koskas teile" silleen inhottavaan äänensävyy. Ja sulhanen on kans kauheen leuhka joissakin asioissa. Nyt jos täti tuleekin kylään siel häisä niin voi tuntuu entistäkin pahemmalta. Pelotta hirveesti et kun siskolla meni vuosi kummankin kanssa yrittäes et mitä jos mullakin menee niin kauan? kuinka paljon pettymistä voikaan olla... :(
 
noku niissä on molemmissa viivaa, positiivisessa ja negatiivisessa. kai tuo toinen on olevinaan vaan hailakampi...no, varmaan se sitten on kuitenkin nyt nega kun on niin hailakka. No ei se mitään...ovista bongaillen eteenpäin!

Bb: Eihän se siitä ole kiinni miten sun siskolla on mennyt. Mullakin äiti ja sisko aina tärpänny ekasta ja mulla ei...tietenkään... :D
 
miracle: niin mäkin tän tulkitsen. Eikä se mitään...mun kierron mukaan mun kannattais alkaa testaan vasta joskus kp17 tai kp22 riippuen mun kierrosta, ja nyt tosiaan vasta kp12, mutku nuo limat pisti miettimään. No ei hätää, kyllä se aika kuluu nopeasti
 
kukkis: mul on ne ihan samaiset testit. Ja ainoastaan se merkkaa ovista, kun ne molemmat viivat on samanvahvuset tai sitten se testiviiva on jopa kontrolliviivaa vahvempi. miekii sain eilen hailakan viivan. alotin kans liian aikaseen sen ohjeen mukaan, mutta menkööt vaik kuin monta tikkua ku mul on täs ny tieteellinen koe meneillään (tikut vs. Donna). Kyl sen oviksen on löydyttävä!!!

ElinaMarialle
mukavaa palstataukoa :wave:

G: ihan työhuoneessa vaik pitäskö paremmin sanoa että miehen huoneessa :D
 
jumaliste. Miehen paraskaveri alkoi aukoo mulle päätään ja kehtaskin sanoo et "vauva ei oo mikää pelastuskeino et ensin suhde kuntoon" Ja kun sanoin et "toiset aikuistuu ja ottaa vastuun omasta perheestään nuorempana "se sanoi et "no kanattais sit aikuistua ensin" Mulla ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kun sanoa omalle mihelleen että nyt sitten valitsee parhaan kaverinsa vai minut. En mä tollasta siedä!
 

Yhteistyössä