[QUOTE="asdf";22359949]Sopiiko se teille että isyysloma alkaa vasta kotiutumisesta? Koska en ole kyllä varma onko tuollainen määrittely laillista, eiköhän isä voi jäädä vaikka heti lomalle jos äiti ja vauva häntä tarvitsevat!
Mä suosittelen sitä perhehuonetta koska se toimi meillä ihanasti, mies oppi heti vauvanhoidon, mun ei tarvinnut tehdä muuta kuin imettää, mies oli läsnä kun imuotetta katsottiin ja osasi sitten kotonakin auttaa ja neuvoa siinä (saattaa olla uskomattoman turhauttavaa ja itkettävää ja hirveää kun vauva vaan huutaa ja imetys ei vaan meinaa sujua...) ja lisäksi se kotiinpaluu oli pehmeämpi kun sairaalassakin oltiin pärjätty keskenämme.[/QUOTE]
Me ei oikein voida hyödyntää tuota perhehuonetta, kun on koira kotona ja synnärille pitkä matka. Ja mieluummin mä otan sen miehen kotiin muutamaksi päiväksi pidempään, kun että tulisi laitokselle. Käy se siellä kuitenkin mahdollisimman paljon. Eli kyllä meille tuo järjestely käy, varsinkin kun työpaikka on joutunut jo kaksi kuukautta joustamaan hirveästi miehen kohdalla, kun ollut älyttömän vaikea loppuraskaus. Vaikka töissä onkin ollut kiirettä, niin mies on saanut vain ilmoittamalla ylimääräistä vapaata!