ModusOperandi unohdin kokonaan toivottaa sinut tervetulleeksi ketjuun, kun päivitn vaan ton listan viimeksi. Eli siis tervetuloa ja toivotaan, ettet joudu kauaa täällä olemaan
Ihanaa, että miehesikin on noin innoissaan! Mitä olen ympäristöä ja näitä ketjuja tarkkaillut niin miehet tuppaa usein innostumaan vasta kun raskaus on varmaa. Kai se paremmin heille realisoituu silloin, kun ei kuitenkaan tartte omaa kroppaa kuulostella yrityksen aikana.
Mooimama mahtava tulos kertakaikkiaan! Millä menetelmällä laihdutat? Oliko se vähähiilarisella? Vai ihan terveellä järjellä?
sassa7 hieno pudotus sullakin! Itsekkin kun sais edes ton 8 kg pois ni olisin jo aika tyytyväinen. En vaan saa aikaseks ja sit kun oikeasti päätän keventää ja harrastan liikuntaakin jne. niin tuntuu et silti paino ei putoa ei sit millään! Suosittelisin tilaamaan läjän testejä ebaysta. Tilasin ite 30 kpl r-testejä kun ovistestejä on vielä kaapissa ja ne maksoi muistaakseni joku 7e. Saanpahan ihan rauhassa ja pihistelemättä uittaa tikkuja
Suosittelen kyllä tilaamaan UK:n alueelta eikä esim Kiinasta. Kokemusta on.
SinSin siis toi on niin julmaa!!! : / Että ensin toiveet humahtaa kattoon ja sitten taas raju pudotus. Ja vielä kun se tulee lääkärin suusta! Voin vaan kuvitella ketutusta vuodon alkaessa. Haleja :hug:
On: Ääh että ihminen voi olla tyhmä... oli pakko testata tänäänkin aamulla ja mielestäni sain siihen haamun mutta sit toisaalta ei... Näin sen ihan selvästi, mutta en ole varma näkyikö siinä edes yhtään väriä, tais olla vaan viivanpaikka (vaikka oudon selkeä sellainen). Oli ennemminkin kuin varjo eikä pinkki viiva. Mutta arvaattekos nousiko taas toiveet... Huokaus! :|
Tavallaan vähän sama kuin sulla
SinSin kun olin jo satavarma menkoista ni sitten tulee tuollainen pikku asia kiusaamaan. Nyt on taas tosi menkkamaisia jomotteluja, joten eiköhän ne sieltä tule. Huomenna pitäis alkaa kunnon vuoto kun on dpo 14 mutta kyllä mulla yleensä alkaa jo edellisenä päivänä tiputtelu. Sitä odotellessa. Testaan vaikka huomenna vielä pc:llä, jota on yksi kaapissa. Ne ei oo koskaan antanu mulle mitään hämäriä viivanpaikkoja tms.
Se mikä mietityttää ja mikä saikin mut testaamaan, on kova jomottelu oikean munasarjan kohdalla. Tiedän siis juu, että oviksen jälkeen sinne kehittyy keltarauhanen joka se siellä juilii. Keltarauhanenhan surkastuu jos hedelmöittymistä ei ole tapahtunut ja alkaa menkat, tai sitten se alkaa oikein aktiiviseksi ylläpitäessään alkanutta raskautta. Ei oo kyllä yleensä just ennen menkkoja juilinut näin voimakkaasti. Toisaalta oli aika superoviskin kun siellä kaksi folliakin oli, johtuu ehkä siitä. Mutta tietysti päässä pyörii, että eikös sen ois pitäny jo surkastua jos huomenna alkaa vuoto ja voisiko jomottelu enteillä hyvää janiineespäin.
Aaaargh tätä piinaa!!! Noh, onneksi ne menkat on ihan nurkan takana jos ovat ollakseen eli ei tartte kauaa enää piinailla. Kohta saa taas vollata tampooneita esiin kaivaessa.
Oon tosi pirteällä tuulella, enkö