Älyttömästi onnea
evuska!!! Ihanaa!!! Onnellista odotusta sinne!! :heart:
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille!!! : /
SinSin kesällä valmistuneena mä niiin tiedän tunteen!! Se gradustressi oli jotain niin kamalaa! Ja tietenki jälkikäteen ajatteli et mitä turhaan siitä niin järkyttävästi stressasi! Tsemppiä gradupiinailuun! Itse nyt siis työttömänä... Aika paljon tosiaan stressaa tulevaisuus ja työttömyyden tuoma rahattomuus jne. mutta yritän parhaani myös nauttia siitä, että onpahan ihan täysin vapaata tällä hetkellä (vaikka liikaahan sitä vapaata on) ja keksin itselleni koko ajan kaikenmaailman tekemistä ja projekteja kotonakin. Lisäksi on aikaa lenkkeillä ja harrastaa muutakin liikuntaa. Kyllä se siitä! Et sä ikuisesti työttömäksi jää, vaikka hetken sitä joutuisitkin sietämään =)
Tiha kannattaa tietty alkaa suht aikaisin testailemaan ovista, jos se kierron pituus ja oviksen ajankohta on vielä vähän hakusessa. Netistä tilatut liuskatestithän ei paljoa maksa, eikä sit jää harmittamaan, että aloititkin liian myöhään, etkä tiedä sitten enää menikö ovis ohi vai tuliko sitä ollenkaan.
Dorin peukut pystyssä!! Joko oot testannu???
Cypress mulla oli kans pillereiden kanssa ihan perfect iho, eipä oo enää... Pilsujen lopettamisen jälkeen tuli just tollasia jättipaukamia. Mutta kyllä se siitä vähenee kun kroppa taas tottuu hormoonittomuuteen. Mulla iho on ollu vaihtelevasti välillä hyvä välillä karsee. Ja mitäs muuta voi odottaa kun on vuorotellut luomukiertojen ja terokiertojen ja clomikiertojen ja letrokiertojen kanssa
Ihmekkös tuo jos iho reagoi hormonimylläköihin. Onneks pahimmat finnit tulee keskiselkään, josta ne sentään ei näy muille.
Sassa7 oletkos testaillut siltä varalta, että onkin valemenkat??? Mut vaikka oliskin nyt ihan oikeat menkat niin hyvä, että pitkä kierto vihdoin loppui!
Mar Mar ihan mielettömästi onnea!!! :heart: Te saitte näköjään hetken odotella raskautta, joten se on varmaan sitä suurempi ilonaihe
Mulle jäi siis hieman epäselväksi, että haluatko tänne listoille?? Täällä kun kaikki ovat vasta kuumeilijoita, jotka yrittävät tulla raskaaksi ja yleensä sitten siirtyvät odottajien ketjuihin. En siis tarkoita ettet saa liittyä joukkoon, tietysti saat! mutta oletko varma, että haluat juuri tänne? Täällä ei nääs keskustella siitä raskaudesta vaan siitä yrittämisestä
hopess toivotaan, ettei ne menkat nyt kuitenkaan ala! =)
Omanapa: Täällä nyt dpo... ööh... oisko 6. Pari päivää on aikamoisesti juiliskellut. Välillä vähän menkkamaista kipua ja välillä sellasta ihan paikallista vihlontaa tai nippailua. Tietty toivon aina, että tarkottais kiinnittymistä, mutta mulla on näitä samoja kipuiluja ollu oviksen jälkeen niin monessa kierrossa, että yritän parhaani mukaan jankuttaa, ettei se mitään taaskaan tarkota. Ja samalla olen miettinyt, että pitäiskö niistä huolestua!! Kun usein näitä kipuiluja on tässä kohtaa kiertoa. Oisko mun johtimet kuitenkin jotenki ahtaat tai oisko siellä kiinnittymisyritystä, joka ei kuitenkaan koskaan onnistu! Niin pitkään ollaan yritetty, että kaikenmaailman ultrista ja tutkimuksista huolimatta alkaa väkisinkin olemaan varma, että joku siellä prakaa :| Ens viikolla varman pakko taas testailla, vaikkei menkkojen aikakaan ole vielä. Kuten hopess totesi, niin pakkohan aina on ainakin yksi testi tehdä jo ennen menkkojen alkamispäivää