Täällä masennellaan kans. Vaikutti, että ovis tulee, mutta oireet jäi niin lieviksi enkä tikkuihinkaan saanut plussaa, etten tiedä oliko se vai ei. Vähäinen oireilu taisi alkaa ti tai ke ja vessaralli oli päällä jo pe, jolloin vasta päästiin talletteleen miehen palattua reissusta. Mulla siis on muutaman päivän ajan oviksen jälkeen jatkuvasti pissahätä ja siitä päätellen ovis oli, vaikka poikkeuksellisesti en sitä tikuilla kiinni saanut. Jos se oli niin ei kyllä ajoissa ehditty. Ainoa ilo on se, että täti voisi olla siis vihdoinkin tulossa parin viikon sisään ja päästään taas kunnolla yrittämään. Kumpaakin meitä kyllä ketuttaa, että tämä kierto nyt jäi välistä, vaikka näinhän sairaalasta neuvoivat. Toisaalta toivotaan, että nyt tärppäisi, kun ei yrittämällä yritetty. Tuskinpa näin onnekkaita ollaan.
Minun äiti tietää keskenmenoista ja yrityksestä niin hänelle välillä puran tuntojani. Tosin taidan lopettaa senkin, kun hän ei selvästikään ihan tajua, mitä käyn läpi. Miehellähän on tytär edellisestä liitosta niin tuntuu, että vian täytyy olla minussa tai me ei vain olla jostain syystä yhteen sopivia. Olen jo paljon miettinyt sitä, jos me ei saadakaan vauvaa ja milloin lopetetaan yrittäminen jos siltä alkaa vaikuttamaan. Äiti sitten yritti minua lohduttaa, että onhan meillä miehen tytär. En tiedä olenko ainoa, jolle oman miehen ja toisen naisen lapsi ei ole kuin oma eikä tosiaankaan korvaa omaa lasta. Eikä lievennä oman lapsen kaipuuta. Me halutaan yhteinen lapsi... Ja mie haluan kokea raskauden, synnytyksen, imetyksen, vauva-ajan ja KAIKEN. Se, että mies on toisen kanssa onnistunut saamaan lapsen vain lähinnä pahentaa minun oloa... Kuten jo aiemmin sanoin niin tunnen, että vian täytyy olla minussa tai olen tehnyt jotan kauheaa enkä siksi ansaitse omaa lasta. Totta kai välitän miehen tyttärestä ja kohtelen sekä puolustan kuin omaani, mutta ei hän kuitenkaan tunnu omalta millään tavalla. Hänellä on jo äiti enkä koe edes olevani äitipuoli sen vuoksi. Olen tämän talouden toinen aikuinen... Tukena ja turvana, mutta en vanhempi.
Tällainen omanapainen synkistely tällä kertaa. Tsemppiä, iloa ja onnea meille kaikille! Kyllä me vielä onnistutaan, prkl.