Hopess hahah, joo malttamaton minä
Mä en ny osaa sanoa, et voiko siinä olla haamu vai kuvittelenko vaan. Kuitenki eilen oli vasta dpo8 ni jos nyt jaksais odotella tonne loppuviikkoon. Säkin taidat testata sillon?
Maicy kiitos tsempeistä
koitan olla odottamatta liikoja, ettei sit nii kovin pety.
Lilja aijaa, no tosi hieno homma et julkiseltaki puolelta löytyy vielä tommosia lääkäreitä
Ihmettelen kyl kovin tota, ettet oo päässy minnekkää parempiin tutkimuksiin ku oot oireillu kuitenki jo kauan. Toivottavasti ny sitte pääset ja kiitos tsempeistä
bumpy Toivottavasti ois, mut voihan olla et oli jotain tähän kystaan liittyvää. Mä luulen et tarkotit nyt niitä vesikystia, joita tulee ja menee, eikä ne oo vaarallisia. Mulla siis tämmönen endon aiheuttama suklaakysta, mikä ei sit ookkaan ihan pikkujuttu, jos se menee ja repee. Siinä voi räjähtää mun toinen munasarja taivaantuuliin ja vielä aiheuttaa vatsakalvontulehduksen. :/
ON: tänään ei mitään erikoista, tissit kipeet ja salmiakin himo senkun jatkuu jatkumistaan... Eilen tosiaan menin ja testailin hetken päähänpistosta tosi laihasta pissasta testin, olevinaan näin jotain pientä haamua mut en uskalla vielä kuvitella yhtään mitään. Jospa perjantaina uskaltais testata toisen kerran