Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:19 Norsupäästäinen kirjoitti:vähän aikaa sitten jotain juttua siitä ettei lasten pitäisi värjätä hiuksiaan ollenkaan. Taisi olla joku toksikologian dosentti joka suositteli ettei alle 14-vuotiaille noita värejä ollenkaan. Joten jos tuota miettii niin en ainakaan ennen yläasteikää. En mä oikein näe syytä sille miksi pitäisi värjätä.
Tosin tuskinpa satunnainen tukanvärjääminen kuitenkaan mitään kenenkään terveyteen vaikuttaa suuntaan tai toiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:23 Minä äiti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:19 Norsupäästäinen kirjoitti:vähän aikaa sitten jotain juttua siitä ettei lasten pitäisi värjätä hiuksiaan ollenkaan. Taisi olla joku toksikologian dosentti joka suositteli ettei alle 14-vuotiaille noita värejä ollenkaan. Joten jos tuota miettii niin en ainakaan ennen yläasteikää. En mä oikein näe syytä sille miksi pitäisi värjätä.
Tosin tuskinpa satunnainen tukanvärjääminen kuitenkaan mitään kenenkään terveyteen vaikuttaa suuntaan tai toiseen.
Miksi ylensäkkään kenenkään tarvii värjätä? ja kaikkein eniten minua harmittaa naiset joilla on jo harmaantuvat kutrit niin he laittavat hiuksensa pilalle värillä. Ne harmaat on niin kauniit :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:23 Minä äiti kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:19 Norsupäästäinen kirjoitti:vähän aikaa sitten jotain juttua siitä ettei lasten pitäisi värjätä hiuksiaan ollenkaan. Taisi olla joku toksikologian dosentti joka suositteli ettei alle 14-vuotiaille noita värejä ollenkaan. Joten jos tuota miettii niin en ainakaan ennen yläasteikää. En mä oikein näe syytä sille miksi pitäisi värjätä.
Miksi ylensäkkään kenenkään tarvii värjätä? ja kaikkein eniten minua harmittaa naiset joilla on jo harmaantuvat kutrit niin he laittavat hiuksensa pilalle värillä. Ne harmaat on niin kauniit :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:33 vilkas kirjoitti:Eiks niissä lue, ettei lasten hiuksia saa värjätä?
Itsekin laitoin joskus vähän siskontytölle sekä omalleni, kun omaa päätäni värjäsin.