Esikoinen 11v on blondi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tallu -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tallu -

Aktiivinen jäsen
01.09.2004
31 123
2
36
Värjättiin poitsun hiukset vaaleaksi ja on se nyt aika polleaa poikaa :D

Minkäs ikäisenä lapset ovat teillä saaneet värjätä hiuksiaan, tai minkä ikäisenä voisitte kuvitella, että lapsenne saa laittaa väriä päähänsä?

vähän aikaa sitten jotain juttua siitä ettei lasten pitäisi värjätä hiuksiaan ollenkaan. Taisi olla joku toksikologian dosentti joka suositteli ettei alle 14-vuotiaille noita värejä ollenkaan. Joten jos tuota miettii niin en ainakaan ennen yläasteikää. En mä oikein näe syytä sille miksi pitäisi värjätä.

Tosin tuskinpa satunnainen tukanvärjääminen kuitenkaan mitään kenenkään terveyteen vaikuttaa suuntaan tai toiseen.

Vanhimmat oli noin 14, kun meillä ruvettiin miltei tarvitsemaan lintukirjaa niiden tunnistamiseksi ;) , toivottavasti nuo "pikkuiset" eivät moneen vuoteen halua vaihtaa väriä. Molemmilla on tummat paksut hiukset, enkä halua että kuluttavat niitä turhaan värileikeillä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:19 Norsupäästäinen kirjoitti:
vähän aikaa sitten jotain juttua siitä ettei lasten pitäisi värjätä hiuksiaan ollenkaan. Taisi olla joku toksikologian dosentti joka suositteli ettei alle 14-vuotiaille noita värejä ollenkaan. Joten jos tuota miettii niin en ainakaan ennen yläasteikää. En mä oikein näe syytä sille miksi pitäisi värjätä.

Tosin tuskinpa satunnainen tukanvärjääminen kuitenkaan mitään kenenkään terveyteen vaikuttaa suuntaan tai toiseen.

Miksi ylensäkkään kenenkään tarvii värjätä? ja kaikkein eniten minua harmittaa naiset joilla on jo harmaantuvat kutrit niin he laittavat hiuksensa pilalle värillä. Ne harmaat on niin kauniit :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:23 Minä äiti kirjoitti:
\

Miksi ylensäkkään kenenkään tarvii värjätä? ja kaikkein eniten minua harmittaa naiset joilla on jo harmaantuvat kutrit niin he laittavat hiuksensa pilalle värillä. Ne harmaat on niin kauniit :heart:

No en mä tiedä, ehkä jotkut ei pidä omasta väristään?
mä olen värjännyt hiuksia viimeksi joskus neljätoistavuotiaana

Mä itse värjään sen vuoksi, kun oma värini on niin maantien harmaa, etten osaa olla niin harmaa. Ja toki lapset tulevat sitten perässä, mutta toki heidän värjäyksiinsä vaikuttaa myös kaverit.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 23:23 Minä äiti kirjoitti:
\

Kiitos! Minä en värjää harmaantuvia tummia hiuksiani. Jos vaikka noi hopeanharmaana kiiltävät raidat saisivat minut näyttämään arvokkaammalta tai viisaammalta........tai sitten olen vain laiska......tai en välitä ulkonäöstäni, ihan miten vaan. :whistle: ;)

Yhteistyössä