Erotiikan tappo lauseita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Eilen illalla mies laukaisi kyllä sellaisen erotiikan tappo lauseen ettei toista samanmoista ole vähään aikaan suustaan päästänyt.
Tuumasi että "on kiva kun Pyry (meidän poika) on venyttänyt sun nännejä" ja kun kysyin miksi niin hetken mietittyään vastasi "niillä voi nyt miekkailla" :o :o :laugh: :headwall: :snotty:

no tässä viimeks kun ostin pitsialkkarit ja toiset värikkäät ihoamyötäilevät...eli pitsisissä pakarat vilkkuu puoliks ja toiset on sellaset hotpäntsi malliset ;)

tää nauraa mulle joka kerta ku se näkee ne alkkarit...
mä olin odottanu vähä toisenlaista reaktiota...

Alkuperäinen kirjoittaja Hömppä:
En tiiä voiko sanoa lauseeksi mut mua nolottaa ja alkaa aina hirveesti naurattaa jos sattuu tulee "pimppipieruja" :ashamed: Ja sit ku mä alan hihittää nii miehellä menee tunnelmat :laugh:

Mä aina sanon, että anteeksi ja mies sanoo että ei haittaa. Sit me nauretaan molemmat. Mutta ei se tosiaan haittaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
En tiiä voiko sanoa lauseeksi mut mua nolottaa ja alkaa aina hirveesti naurattaa jos sattuu tulee "pimppipieruja" :ashamed: Ja sit ku mä alan hihittää nii miehellä menee tunnelmat :laugh:

Mä aina sanon, että anteeksi ja mies sanoo että ei haittaa. Sit me nauretaan molemmat. Mutta ei se tosiaan haittaa. :D

:D

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Mies kerran hieroessa mua sieltä katsoi samaan aikaan telkkaria ja haukotteli, vieläpä moneen otteeseen :o Ihanat tunnelmat oli, ette arvaa kestikö kauan tulla :kieh:

mä olisin tossa tilanteessa heivannut miehen käden pois ja tehny homman loppuun itse

No joo, meillä ukko kävi suunnitteleen remonttia makkariin, pitäs vissiin tapetit vaihtaa ja kattokin maalata kukakohan hioo halvalla ton lauta lattian. ja se oli siinä..

Alkuperäinen kirjoittaja päivi:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Mies kerran hieroessa mua sieltä katsoi samaan aikaan telkkaria ja haukotteli, vieläpä moneen otteeseen :o Ihanat tunnelmat oli, ette arvaa kestikö kauan tulla :kieh:

mä olisin tossa tilanteessa heivannut miehen käden pois ja tehny homman loppuun itse

Niin :/ Mä en sanonut mitään, tyydyin kohtalooni. Meillä kun on 1krt/kk sellainen, että MOLEMPIEN tekee mieli ja kummatkin jaksaa ja haluaa... Mies vaan ei voinut ajatella sen enempään, kunhan sai työnsä tehtyä ja itse jotakin :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:

:D

Mä sanon, jos on ollu eka jotai "lipipili" juttuu, et oliks sinne pakko puhaltaa... Mut onneks mies ymmärtää.

Yleensä mieheni leikkii nukkuvaa, kun kömmin hänen päälle ja sit muka herää kesken...

Eikös se joku vitsi mee jotenkin niin, et mies sanoo naiselle, et rämplää sä ittes sillä välin märäks ku mä käyn paskalla. Tuo oli jonku esileikki,mut keiden, en muista vitsiä kokonaan.

Yhteistyössä