J
Juuli
Vieras
Mä en tiiä miten selviytyä,mieheni pettäessä mua kesäkuussa. Sen jälkeen mun tunteet on menny vuoristorataa. Parisuhdeterapiassa käyty 2 kertaa yhessä. N.1vko sitten päätin,et mun on pakko nousta tästä suosta, saatava mieleni tasapainosemmaks,joten päätin,et mun on pakko vaan päättää luottaa mieheeni,jos kerta tahdon olla hänen kanssaan ja uskoa parempaan tulevaisuuteen. Alotin myöskin vuoden tauon jälkeen salikäynnit,että saan aggressioita purettua. Lasten (3v ja 6v) takia ja halua uskoa vielä parempaan huomiseen ,ovat saaneet mut vielä jatkamaan tätä liittoa. Mieli vaan heittelee rajusti,et on vaikeeta olla jo ittensä kanssa,kun toinen vei luottamuksen.
N.2vkoa sitten meillä oli aivan kamala riita ja oltiin jo eroamassa. Mieheni sanoi,että mä saan vaikka kaiken muun meidän taloudesta,mutta muksuja mä en saa,toki saan niitä nähdä,mut päähuoltajaks en pääse.
Pelkäänkin siis,että lapsista tulisi kamala oikeustappelu! =(
Muutenkin,kun mieli järkkyy,nii erotilanteessa mieheni sais hyvän aseen mua vastaan,miksi mun ei pitäs saada lapsia itelleni. Mieheni on vielä tosi hyvä ja tunnollinen isä.
Tahtoisin muuttaa lasten kanssa toiseen kaupunkiin n.20km päähän,missä on mun työ ja monet ystävät. Mieheni jäisi tähän kaupunkiin. Eri kaupungeissa asuminenkin lasten kannalta oisi vielä vaikeempi ratkasta,miten lasten huollot jaettas..
N.2vkoa sitten meillä oli aivan kamala riita ja oltiin jo eroamassa. Mieheni sanoi,että mä saan vaikka kaiken muun meidän taloudesta,mutta muksuja mä en saa,toki saan niitä nähdä,mut päähuoltajaks en pääse.
Pelkäänkin siis,että lapsista tulisi kamala oikeustappelu! =(
Muutenkin,kun mieli järkkyy,nii erotilanteessa mieheni sais hyvän aseen mua vastaan,miksi mun ei pitäs saada lapsia itelleni. Mieheni on vielä tosi hyvä ja tunnollinen isä.
Tahtoisin muuttaa lasten kanssa toiseen kaupunkiin n.20km päähän,missä on mun työ ja monet ystävät. Mieheni jäisi tähän kaupunkiin. Eri kaupungeissa asuminenkin lasten kannalta oisi vielä vaikeempi ratkasta,miten lasten huollot jaettas..