EROTA VAI EI...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HurjaMimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HurjaMimmi

Vieras
siis olen nuori aikuinen miehen kanssa yhdessä ollaan oltu kohta 3vuotta, meillä on puoltoista vuotias tyttö isin oma kulta oikein...mutta parisyhde on mitä pahimmassa jamassa..ei puhutu/jutella mitään...ei seksiä juuri ollenkaan..ja sekin aina samassa asennossa..mies päättää..tuntuu että lapsen takia vaan yhdessä asutaan ja ollaan, sitten kun sukulaisilla käydään niin näytetään jotain aivan muuta! ja siis nyt silloin tällöin kun baareissa käyn niin aina yleensä löydän jonkun miehen mutta kertaakaan en ole vielä mennyt yöksai kenenkään luo..eli en ole pettänyt..mutta mieli on tehnyt...entiedä...tuntuu niin sekavalta.....Kiitos jos joku jaksaoi lukea :'( :/ :headwall:

mulla on samatapainen ongelma...tai ei meillä lapsia ole.mutta kuitenkin,kohta neljä vuotta eletty yhdessä.ja nytkö se sitten on tapahtunut.minä saan tehdä kaikki paskahommat täälä,eli siivota ja hän sotkee,esim.kun remontoidaan.mies sammuttaa kaikki valot mennessään nukkumaan ja tv.n,ihan niinkuin mua ei olis olemassa.ei sano hyvää yötä kääntää vaan kylkeään.mä oon koittanu puhua mutta se ei puhu asiasta mitään.mä oon ihan umpikujassa tän jutun kanssa,ja tiedän etten osaa lähteä siitä,en osaa jäädä yksin.pelkään puhua muille ettei meidän täydellinen elämä hajoasi heidän mielessään,koska kaikilla on niin täydelliset parisuhteet.mulla menee suorastaan kaikki päin helvettiä,myös koulu.

Hyvä ap ja Nana.
Suosittelen lämpimästi hoitokeinoja, en eroa!!!
Minua ihmetyttää ihmisten tapa ajatella, että ero on ainut vaihtoehto.
Ja se kyllä myös näkyy erotilastoissa. Ymmärrän, että teidän molempien tilanne on todella vaikea, siksi suosittelenkin hoitoa. Nykyään on monenmoisia parisuhdeterapioita ja jopa psykologilla puhuminen, joko yksin taikka erikseen, voi auttaa. Eli, yrittäkää ensiksikkin puhua miehillenne tilanteesta. Vaikka hän ei näyttäisikään kuuntelevan, puhu silti. Kerro tilannteesta omasta näkökulmastasi, yritä olla hermostumatta ja saada miehesi tajuamaan. Jos hän ei kuitenkaan näytä kuuntelevan edelleenkään, mene vaikka yksin ammattiauttajalle. Hän keksii varmasti konstit, miten saada mieskin hoitoon mukaan. Ja muistakaa, parisuhdeterapian tarvitseminen EI ole häpeä!!! Se on todella yleistä tänään!! Ja paljon suurempi häpeä mun mielestäni on erota, varsinkin ilman edes yritystä parisuhteen eteen!! Siis toivon että rohkaistutte ja otatte heti yhteyttä auttajiin ja paljon voimia teille!!! :hug:

Oletteko miettineet mitä itse voisitte tehdä jotta toinen kiinnostuisi teistä uudelleen? näyttäkää se jotenkin vaikka hassuttelemalla oikeissa tilanteissa tai tuomalla yhteisen "onnenhetken" muiston esiin. kokeilkaa lellimistä ties viakka lukot aukeis noin ja sitten tietenkin nostamalla kissa pöydälle kertomalla miltä tuntuu ja kysymällä miltä toisesta tuntuu

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.04.2006 klo 19:52 turisti kirjoitti:
Oletteko miettineet mitä itse voisitte tehdä jotta toinen kiinnostuisi teistä uudelleen? näyttäkää se jotenkin vaikka hassuttelemalla oikeissa tilanteissa tai tuomalla yhteisen "onnenhetken" muiston esiin. kokeilkaa lellimistä ties viakka lukot aukeis noin ja sitten tietenkin nostamalla kissa pöydälle kertomalla miltä tuntuu ja kysymällä miltä toisesta tuntuu
jos se olisi noin helppoa, se olisi jo toiminut...