Erot koulukiusattujen tyttöjen ja poikien välillä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tyttö ajattelee: "Mä en kestä tätä! Mä haluun pois! Mä haluun kuolla!"
Poika ajattelee: "Mä kostan niille! Mä näytän niille! Mä tapan ne!"

Muut reagoi:
tyttöön: "Niin surullista! Liian nuorena kuoli! Miksei kukaan tehnyt mitään?"
poikaan: "Sairas paska! Olis tappanu vaan ittesä!"

Muiden tappaminen on rikos, itsensä tappaminen ei. Ymmärrän kyllä aloittajan pointin, mutta koulukiusaaminenkaan ei oikeuta muiden tappamiseen, vaikka joskus siltä voisi tuntuakin.

[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";26375823]Jos tyypillinen koulukiusatun pojan tarina päättyy joukkomurhaan, niin Suomessa taidetaan harrastaa todella vähän koulukiusaamista.[/QUOTE]

Kyllä yllättävän moni koulukiusattu poika on ajatustasolla joukkomurhaaja. Ei ne kaikkien tyttöjenkään tarinat pääty itsemurhaan.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Kyllä yllättävän moni koulukiusattu poika on ajatustasolla joukkomurhaaja. Ei ne kaikkien tyttöjenkään tarinat pääty itsemurhaan.

Myönnän. Minua on koulukiusattu ja joskus (huom. joskus, ei tarvi nettipoliisia vaivata :D) olen miettinyt kun olen ollut masentunut että jos tappaisin itseni niin tappaisin sitä ennen koulukiusaajana tai ainakin mahdollisimman monta heistä. Aika pelottavaa, eikö? :/ Olen siis naispuolinen.

Mihin perustat väitteesi AP? Minua kiusattiin koulussa ja olen tuntenut sellaista vihaa ja kostonhimoa, jota on vaikea kuvailla. Olen todellakin silloin kauan sitten haaveillut muiden tappamisesta (kiusaajien). Minä olen myös naispuolinen.

(PS. Ei tarvitse minunkaan puolesta nettipoliisia vaivata, nämä olivat vain ajatuksia ja tuntemuksia monen, monen vuoden takaa.)

Yhteistyössä