Erosta 2kk ja mies jo kihloissa=(

• Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti
anna
Musta tuntuu ihan kamalan pahalle, tänään soitti ja sain kuulla eetä on mennyt jo uudelleen kihloihin. Oikein ylpeilevältä kuulosti kun soitti ja sano että rakastaa tätä naista niin paljon että ei kannata epäröidä kun on niin varma. Mulle kyllä sano vielä kk sitten ettei koskaan voi rakastaa muita niinkuin mua, nyt kuulostaa ettei se mua koskaan rakastanukkaa :(

Miten voikaan tulla näin paha olo??

v
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
älä välitä, hänellä menee kuitenkin huonosti, vaikka onkin kihloissa...se nainen jonka kanssa hän on nyt on vasmasti kateellinen sinulle, jos hän tietää susta. :ashamed: ei nopea kihlautuminen takaa onnea, olen tosin huono sanomaan koska itse menimme kihlattuni kanssa kihloihin 2 viikon tuntemisen jälkeen...ei ollu silleen hyvä sukulaisten mielestä mutta meille se on ok. tämä on täydellistä, ei siis välttämättä ole huono juttu se nopea toiminta. uskon kuitenkin että exäsi tulee katumaan eroa sinusta, joku päivä, silloin hän ei saa sua takaisin vaan joutuu tyytymään siihen äkkinaiseensa, josta varmasti tulee tosi lihava, ilkeä nainen joka vaan tuo kuluja exäsi ärkipäivään. koita jaksaa...eihän sitä koskaan tiedä jos se oikea kävelee vastaan kadulla tai marketissa, pidä silmäs auki! B)
oli kyllä niin teinin tekstiä kun olla ja voi..

"tulee varmasti iso ja lihava ja kateellinen sulle.." voi luoja :LOL:

Yhteistyössä