Eroottinen lahja vaimolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukinkonttiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei muuten kannata googlen kuvahaulla hakea tuollaista moottoridildoa...... Voi kilin kellit, mitä silmäni näkivätkään!

Halusin vaan tietää miltäköhän tuollainen voisi näyttää, jos sellaisen joku on keksinyt...

??

No ei kai jos se on vaan kunnon ees-taas-jytyyttävä panokone.

the-my-pleasurer-fucking-machine.jpg

Jos siinä on polttomoottori, se luokitellaan vibraksi.

Aiii, mitä kivaa se joulupukki antoi Reetta- Marketalle... voi miten söötti nukkekodin kalusto
Ai pikku Olli- Petterikin siinä avaa pakettiaan... mutta siellähän on sähköautorata ... wau
Oi... äiti avaa pakettia... mitähän jännää paljastuu... voi miten söötti latex- asu ja monsteridildo... kyllä äiti nyt tykkää
Mitähän isin paketista paljastuu... jee, penisrenkaita, anustappeja ja pieniä sinisiä pillereitä, ihan just mitä isi on koko vuoden toivonutkin.

Hyvää joulua.

Mielummin asu, ja siinäkun joku armasti käypäinen! unohda siis liivit ja alkkarit ellet tiedä tarkkaan mitä merkkiä ja kokoa (molempien on täsmättävä, koot vaihtelevat merkeittäin, jopa merkkien sisällä malleittain!!) nainen käyttää.

Eli joku silkkinen löysähkö yömekko tms.

Eikö naisille ole tärkeää tuottaa rakkaalle hyvää oloa joten miksei vaimolle lahjaksi tekotussu jolla antaa miehelle nautintoa ja sitä kautta itselle tunne että on tärkeä ihminen?

Kyllä kannattaisin jotain laadukasta aamutakkia, silkkiä siis. Tai sellaista olkaimellista yöpaitaa. Pitsiä ja silkkiä, punaista tai mustaa, ehkä valkeaa? Helpompi valita oikea koko tuolliasessa kuin liiveissä.

Jos sen on pakko olla eroottinen, niin mieluiten sitten tosiaan joku aamutakki, hieno, ja yöpaita siihen. Ohut silkkinen, laadukas. Ei mitään halpaa polyesteria.

Itse koen eroottiset lahjat vähän tylsinä. Ex-mieheltä sain kerran kammottavan leopardikuvioisen minimekon. Yäk yäk yäk.

Vuokraa tuo "vierasmies" vaiimolle viikoksi, kuulostaa niinniin eroottiselta paketilta. Siellä se teidän makkarin nurkassa seisoisi alasti rusetti kullissa ja ojentelis sulle tekotussua että tunnet olosi tärkeäksi :) Hyvää Joulua!

Mä tykkäisin sellaisesta yöpaidasta ja aamutaksita. Ei kai kaikki pidä samoista asioista. Mutta omat yöpaidat on mun äidin ostamia, lattiasta kaulaan mallia. itse en jaksa ostaa kun kerran niitä tulee ilmaiseksi. Anoppi taas ostaa kaks kokoa liian pieniä, lattiasta kaulaan mallia myös. Koko sais olla vähän reilu kun ei ole mukavaa että yövaate kinnaa. Pitäs varmaan mennä ostamaan itse niin tulis mieleisiä...

Yhteistyössä