Matti Myöhäiselle lahjavinkkejä kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Ei vaatetta eikä rahaa / lahjakorttia... eikä mitään järin kallista. Ehkä joku n. 20 euroa, maks. 30 euroa / paketti.

Yhden lahjan sais 17v poika, yhden 12v poika ja 15v tyttö 2 lahjaa.
Ja yks lahja pitäs olla mun isälle (ja se ei saa taas olla mikään pullo Alkosta ).

Ja jos jollakulla ois vielä oikein hyvää vinkkiä mitä lahjaksi ystävä-pariskunnalle, samoilla "kriteereillä", että ei alkoholia eikä myöskään mitään omatekoista leivonnaista.

Tuolle 17v olisin ehdottanut leffalippuja, 12v harry potter-dvd tai joku peli, 15v tyttö.. Jos hällä on nominationkoru niin siihen lisäpala, tai osta se koru :) Isälle kestosuosikki, dvd/kirja tms.

Ystäväpariskunta - käsipyyhkeet, joulukukka, suklaata?

Isälle kävisi varmaan niinikään pyyhe, tohvelit, sukat, sormikkaat...

Lukeeko kukaan noista 12-17 -vuotiaista? Tarvitseeko lämmintä kaulaliinaa, ihonhoitotuotteita tms?

En tiedä minkälaisista asioista teitin immeiset tykkää mut esim. jos tykkää askarrella ja näperrellä niin tämä vois olla kiva http://www.lidl.fi/cps/rde/xchg/lidl_fi/hs.xsl/index_7064.htm

17 v poika - Ripleys usko tai älä -kirja
12 v poika - Ice Age III DVD
15 v tyttö - 20? lahjakortti H&M:lle tai johonkin muuhun sopivaan liikkeeseen
isä - herkkukori
ystäväpariskunta - uudet patalaput

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Isälle jotain harrastuksiinsa liittyvää.

Mun isän lähes ainoa harrastus on tietokoneet.
Toinen sydäntään lähellä oleva asia on urheilu... tv:stä katsottuna :D
mites hiirimatto varustettuna jollain kivalla lasten kuvalla? Ei tietty välttämättä paras mahd idea jos sinulla on sisaruksia joilla myös lapsia...

Alkuperäinen kirjoittaja siis:
eikö näillä nuorilla ole mitään lahjatoiveita?? tytölle ostaisin jonkun korun...pojille joku peli tai lahjakortti vaateliikkeeseen...

On heillä... he saavat puhelimen jokainen toiveidensa mukaan ja lautapelejä meillä on paketissa jo muutenkin... mutta siis kun ajattelin, että ois kiva ehkä heistäkin saada sama määrä lahjoja kuin sisarukset saavat :ashamed:

Siis tunnustan: ois kiva ostaa heille vielä yhdet paketit, tytölle 2 että ei tuu närää määristä, mutta siis mikään "pakko-ostos" ei silleen... ostan vaan, jos saan kivan idean tai vinkin ja löydän sen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mites 15v tytölle esim kiharrin tms?

Tuolla likalla on luonnonkiharat, käkkärät, väkkärät hiukset :D - eikä niihin tehoa mitkään suoristusraudatkaan... äitinsä hiukset saanut tyttö-parka :kieh:
Ok! Sitten ei varmaan olis paras lahjaidea. =) Mites vaik joku hajuvesi tai joku shampoo&hoitoaine kampaamoliikkeestä? Vartalovoidetta, esim jos on joku hajuvesi niin siihen samaan sarjaan body lotion tai dödö...

Sille ystäväpariskunnalle lippupisteen lahjakortti - saavat käyttää sitten haluamaansa konserttiin.teatteriin tms. (käy osamaksunakin ja on voimassa vuoden) tai sitten leffaliput,saunatuoksuja,ruukkukasvi,nippu kynttilöitä - ehdotuksia on vähän vaikee tehdä ihmisiä tuntematta.Samoin noista teineistä pitäis vähän tietääjotain että osais ehdottaa ja kun vielä vaatteet on poissuljettu vaihtoehto.Jotain kosmetiikkajuttuja minäkin ehdottaisin tuolle 15v tytölle.Tuon ikäisille pojille en ole lahjoja ostellut niin että en osaa ehdottaa mitään - rahana varmaan antaisin. Isälle kirja,cd-levy,joku hierontajuttu jos hartiat jumissa koneella istumisesta - tai sellanen lämmitettävä kauratyyny.Arvostaisko noi teinit muuten mitään astiajuttuja? Omat mukit odottamaan opiskelukämppään muuttamista?

Mites vaikka ensimmäinen osa jotain astiasarjaa tai lasisarjaa? Tai yleensäkin yks osa jotain sarjaa, jota olis kiva seuraavina vuosina täydentää?
Mulla on itselläni Iittalan kynttiläjalkoja lähes täys sarja, sain lapsena joka joulu seuraavan korkeamman osan.

12-vuotiaalle pojalle kauko-ohjattava helikopteri. itse ostin 11-vuotiaalle sellaisen, niitä on monen hintaisia, 16,99-99?
minimanissa kaikki lelut ja lautapelit (ei legot) oli jo tänään -30% jos asut minimanin lähellä

Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana:
Mites vaikka ensimmäinen osa jotain astiasarjaa tai lasisarjaa? Tai yleensäkin yks osa jotain sarjaa, jota olis kiva seuraavina vuosina täydentää?
Mulla on itselläni Iittalan kynttiläjalkoja lähes täys sarja, sain lapsena joka joulu seuraavan korkeamman osan.

no ihan vinkkinä että ei ole kuulemma enää "IN" kerätä mitään sarjoja - valisti mua pikkusiskoni 17vee! Nyt kuulemma yhdistellään fiilisten mukaan vaan erilaisia astioita ja juttuja keskenään.