mitä vaimolle joululahjaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olli

Vieras
ajattelin kysyä että mitä voisi lahjaksi vaimolle hankkia kun en ole vielä kerinnyt/vihtinyt käydä kaupassa kun täällä meilläpäin ei oikein ole noita kauppoja joista voisi vaimolle jotain ostaa

mä voin kertoa mitä ei kannata ostaa...siivousvälineitä tai pyllynnäkösiä neonvaloja. :whistle: yöpaita kans huono idea.

koruja kannattaa aina hommata. vaikka joku kaulakoru. =)

Ei kai yökkäriä.. Ennemmin lahjakortti Seppälään, KappAhliin tai Lindeksiin?

Hajuvettä, mun mielestä voi suoraan kysyä mieltymystä. Tai katsoa et mitä on jo valmiina ja kysyä sen perusteella kaupassa apua. Ranne/kaulakoru olis kans mun mielestä kiva..

Alkuperäinen kirjoittaja olli:
ajattelin kysyä että mitä voisi lahjaksi vaimolle hankkia kun en ole vielä kerinnyt/vihtinyt käydä kaupassa kun täällä meilläpäin ei oikein ole noita kauppoja joista voisi vaimolle jotain ostaa

kiinitin huomioni tuohon että ei ole oikein kauppoja, eli mitä kauppoja paikkakunallasi on? valaise vähän!

mulla taas ei olis mitään käyttöä jollekin yöpuvulle, hajuvedelle, jalkahoidolle tai koruille :xmas:
Joten siis riippuu siitäkin millaiselle ihmiselle niitä lahjoja ostaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Lahjakortti kasvohoitoon tai vaimon haaveilema uusi kännykkä. toi eka on varmempi, jokainen nainen nauttis..!!

No ei nauttis. En mä halua vieraita ihmisiä ropeltamaan mun naamaa :o :x

Mäkin tuntisin oloni vaivautuneeksi. Sen sijaan bodyshopin rasvoista ilahtuisin.

mä tykkäisin eniten varmasti jostain korusta, kirjatkin on mieluisia. Mutta eniten tykkäisin, jos mies kuuntelisi itse vuoden aikana, ja poimisi puheistani jonkun asian, jonka haluaisin saada.

Mä olen saanut aikaisempina vuosina niin yöpukua, lamppuja, kahtena jouluna peräkkäin lahjakortin kultasepänliikkeeseen, tänä jouluna saan rahaa, tiedän siksi kun mies kertoi, ei jaksa kuulemma funtsia mitä ostaa, helpompi antaa rahana. Mulla on kyllä sille rahalle käyttöä.

Yhteistyössä