Kovasti tapetilla nämä vuosiluvut, viereen meni kaikki edelliset.. Olen siis vm -68, äiti kolmelle. Lapseni 16 ja 10v, sekä iltatähti lellikki 9kk. Eronnut juuri, eli suurin "lapsi" muuttanut pois, onneksi! Helpommalla pääsee kun ei tarvitse huolehtia lapsenomaisen avuttomasta miehestä! Onko muita eronneita pienen äitejä? Tunnetko tehneesi oikean ratkaisun? Vai lähtikö miehesi omasta aloitteestaan? Olisi kiva jakaa arjen kokemuksia muiden vajaa 4-kymppisten äitien kanssa. Jaetaan iloja ja suruja, kerrotaan vinkkejä arjen pyörittämiseen yksin lasten kanssa. Esim. miten jakaa huomio näinkin eri ikäisten lasten tarpeet huomioiden? Ei ole helppoa olla aina tasapuolinen..