H
harmaa lammas
Vieras
nyt vaan tuntuu siltä et riittää.
mies on ihana isä, hoitaa kotona lämmityksen, polttopuiden teon (metsästä asti) lumityöt, nurmikon leikkaukset yms.
leikkii lasten kanssa joka pvä, mut sit ne huonot puolet
-saattaa olla koko pvän pois ilmoittamatta et kestää.. siis lähtee hoitaan hommia jois pitäis mennä esim. 4 h ja on sit noin 10 h pois
-ei osallistu muihin kotitöihin ellen ns. pakota
- ei ymmärrä et kotiäidillä voi olla väsymystä
.vittuilee mulle nykyään joka asiasta
- mä itken noin 5 kertaa viikossa koska mul on niin paha olla
- mies ei arvosta mua, ei tunne mua, ei ymmärrä
mut miten mä muka voin erota? lapset kärsii? mistä mä tiiän millaseks mun mies muuttuu erotessa? enkä tiiä miten pärjäisin yksin täs talossa?
luultavasti mul ois varaa asua täs talos jos mies vaan pitäis omissa nimissään olevan ns. remonttilainan? mut mut..
missä vaiheessa pitää erota? milloin siis luovuttaa?
mies on ihana isä, hoitaa kotona lämmityksen, polttopuiden teon (metsästä asti) lumityöt, nurmikon leikkaukset yms.
leikkii lasten kanssa joka pvä, mut sit ne huonot puolet
-saattaa olla koko pvän pois ilmoittamatta et kestää.. siis lähtee hoitaan hommia jois pitäis mennä esim. 4 h ja on sit noin 10 h pois
-ei osallistu muihin kotitöihin ellen ns. pakota
- ei ymmärrä et kotiäidillä voi olla väsymystä
.vittuilee mulle nykyään joka asiasta
- mä itken noin 5 kertaa viikossa koska mul on niin paha olla
- mies ei arvosta mua, ei tunne mua, ei ymmärrä
mut miten mä muka voin erota? lapset kärsii? mistä mä tiiän millaseks mun mies muuttuu erotessa? enkä tiiä miten pärjäisin yksin täs talossa?
luultavasti mul ois varaa asua täs talos jos mies vaan pitäis omissa nimissään olevan ns. remonttilainan? mut mut..
missä vaiheessa pitää erota? milloin siis luovuttaa?