S
surullinen:(
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:(:mutta siitä olen varma, jos ilmoitan hänen vanhemmilleen Pasi laittaa mulle uhkailuviestiä. "nyt tapan ainaki itteni, kiitos ku pilasit mun elämän ilmottamalla vanhemmille, tää on sun syytä että mä tapan itteni"
miettikää millanen omatunnon tuska jäisi? osaan kuvitella niin saavani tuon viestin..
Toi viesti kuvastaisi sitä, että pasilla olisi oikeasti niin paha olo, että vanhempien olisi pitänyt ottaa armeijakuntaan yhteyttä ja viedä samantien poika pakkohoitoon.
Jos pasi tekee sen vuoksi itserin, hän olisi voinut tehdä sen muustakin seikasta. Se ei olisi sun syysi ollenkaan vaan pasi oman mielenterveydenhäiriöiden syy.
Kukaan täystasapainoinen ihminen ei tekisi itsaria tuon takia. Vaikuttaa, että sun todellisuudentaju on hämärtynyt pelon vuoksi.
niin en tiedä.. hän on täydellinen vanhempiensä silmissä. hän räjähtäisi kun kuulisi että olen kertonut vanhemmille. Minähän leimaisin hänestä sairaan, hän ei kestäisi sitä. Hän masentuisi. tappaisi mielummin itsensä. mun mielestä on vaan paras antaa olla. mietin viikon ja keskustelen sen kanssa sitten.. en kyllä yhtään tiedä pitäisikö olla huolissaan vai ei