Ero tekeillä ja nyt flirttailen

  • Viestiketjun aloittaja vapautus
  • Ensimmäinen viesti
vapautus
deittipalstalla - ja se on ihanaa :D Olen tässä liitossa jäänyt niin kauan jo paitsi kaikesta positiivisesta huomiosta, että tällainenkin online-flirttailu aiheuttaa pyörähdyksiä mahanpohjassa!
 
Miksei
[QUOTE="vieras";27171858]mut mitään vakavampaa ei kannata alottaa.[/QUOTE]

Älä yleistä.
Itse olen juuri eronnut 16 vuoden suhteesta ja olen vakavissani seuraavan suhteen. En näe mitään syytä, miksen olisi. Sen verran pitkään olin aiemmassa suhteessa jo yksin.
 
Älä yleistä.
Itse olen juuri eronnut 16 vuoden suhteesta ja olen vakavissani seuraavan suhteen. En näe mitään syytä, miksen olisi. Sen verran pitkään olin aiemmassa suhteessa jo yksin.
No, mennessä näkee kuinka tuossa käy.

Eli edellistä peesin. Nauti huomiosta niin paljon kuin suinkin ennätät, mutta mitään vakavaa ei todellakaan kannata aloittaa ennen kun ero on selvä ja on sujut itsensä kanssa sen suhteen, mitä elämältään haluaa. Laastarisuhteet HARVOIN toimii. Toki näitäkin tapauksia mukaan mahtuu...
 
"aloittaja"
[QUOTE="Noora";27171747]Vasta eroamassa ja jo menossa...
Ei sullakaan paljon järkee.
Ajattele
Korjaa ennemmin vanha suhteesi[/QUOTE]

No minä olisin halunnut korjata, mies ei - joten enpä voi tehdä yhtään mitään sen suhteen. Ja nyt vasta tajuan miten yksin olenkaan ollut viime vuodet, ja tuntuu ihanalta tämä huomio!
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";27171858]Älä kuuntele nooraa. Hyvin voit pitää hauskaa ja balsamoida itsetuntoasi, mut mitään vakavampaa ei kannata alottaa.[/QUOTE]

En minä lähtökohtaisesti ole mitään vakavaa aloittamassakaan, mutta jos kolahtaa niin kolahtaa ;)
 
"aloittaja"
No, mennessä näkee kuinka tuossa käy.

Eli edellistä peesin. Nauti huomiosta niin paljon kuin suinkin ennätät, mutta mitään vakavaa ei todellakaan kannata aloittaa ennen kun ero on selvä ja on sujut itsensä kanssa sen suhteen, mitä elämältään haluaa. Laastarisuhteet HARVOIN toimii. Toki näitäkin tapauksia mukaan mahtuu...
Niin minäkin vähän ajattelen, että se laastari tuskin kiinni jää - mutta jos jää, niin sitten jää ;)
 
eronnut
[QUOTE="aloittaja";27172998]Niin minäkin vähän ajattelen, että se laastari tuskin kiinni jää - mutta jos jää, niin sitten jää ;)[/QUOTE]

Kannattaa nauttia elämästä, jos siihen on mahdollisuus. Tottakai elämä ennen eroa on erilaista kun huomion keskipisteessä flirttaillen. Viimeisiä yhdessä olemisen hetkiä ei kuitenkaan kannata muistella katkeruudella, yleensä kumpikin osapuoli löytää toisesta paljon korjattavaa. Oma osuus ei niinkään ole mielessä. Ne kannattaa unohtaa sinne entiseen suhteeseen, eikä tuoda niitä mukanaa. Katkeruus ja viha ei vie eteenpäin. Iloitse nyt, siitä saat voimaa viedä eron läpi.
 
"aloittaja"
Kannattaa nauttia elämästä, jos siihen on mahdollisuus. Tottakai elämä ennen eroa on erilaista kun huomion keskipisteessä flirttaillen. Viimeisiä yhdessä olemisen hetkiä ei kuitenkaan kannata muistella katkeruudella, yleensä kumpikin osapuoli löytää toisesta paljon korjattavaa. Oma osuus ei niinkään ole mielessä. Ne kannattaa unohtaa sinne entiseen suhteeseen, eikä tuoda niitä mukanaa. Katkeruus ja viha ei vie eteenpäin. Iloitse nyt, siitä saat voimaa viedä eron läpi.
Kiitos, näin teen :) Juurikin nuo negatiiviset tunteet haluan jättää taakseni ja yrittää olla hyvissä väleissä lasteni isän kanssa. Ja etsiä iloa muualta!
 
eronnut
[QUOTE="aloittaja";27173614]Kiitos, näin teen :) Juurikin nuo negatiiviset tunteet haluan jättää taakseni ja yrittää olla hyvissä väleissä lasteni isän kanssa. Ja etsiä iloa muualta![/QUOTE]

Tuo väleissä pysyminen on hyvä taktiikka, vaikka toinen yrittäisikin kaikin keinoin tehdä tilanteesta hankalan, kiristää lapsilla tai elareilla.
 
"mies"
Just näiden huomionkipeiden pelleilijöiden takia nettideittailu ei edes enää kiinnosta. Minä en jaksa enää pelleillä ja jakaa huomiota näille elämässä kolhituille tai epäterveen isäsuhteen omaaville ämmille jotka antavat ymmärtää mutteivät ymmärtää antaa, noin kuvaannollisesti.
 
[QUOTE="mies";27173808]Just näiden huomionkipeiden pelleilijöiden takia nettideittailu ei edes enää kiinnosta. Minä en jaksa enää pelleillä ja jakaa huomiota näille elämässä kolhituille tai epäterveen isäsuhteen omaaville ämmille jotka antavat ymmärtää mutteivät ymmärtää antaa, noin kuvaannollisesti.[/QUOTE]

Wooouuuu. Siis huomionkipeys ja flirttailu on oire persiilleen menneestä isäsuhteesta? okei... no entäs jos flirttailija onkin mies? Äitisuhteessa viiraa????
 
hujui
Jos miehesi olisi halunnut jatkaa kanssasi?
Entäpä lapset?
Mitä jos kokeilisit vielä korjata vanhan suhteesi?
Miehesi ja lapsesi voisivat olla vielä onnellisia kanssasi
Aina kannattaa kokeilla mitä siinä voisit muka hävitä?
 
"NyPy"
Onko oikeesti 16v ollu yhdessä eikä vaivaudu yrittämään suhteen korjaamista
Lapsiakin on varmaan 3 tai 4
Toivottavasti menetät lapsesi isälle
Aina perhe on perhe
Kävisitte terapiassa tai muussa hoidossa ja korjaisitte vanhan suhteenne
 
"Muumimamma"
Jos on lapsia ni vimppaan asti pitäisi yrittää korjata vanhaa suhdettaan
Varsinkin jos mies edes haluaa yrittää
anna tilaisuus ethän siinä voi hävitä
6kk on aikaa mutta miehen pitää saada tietää jos saa tilaisuuden
alkoholismista,mustasukkaisuudesta kaikesta voi parantua, ne on sairauksia anna miehellesi tilaisuus voit yllättyä miten paljon sinua kiitetään koko loppu elämän ajan
 
"moi"
en ymmärrä miksi pitää eron jälkeen olla yksin ja miettiä mitä haluaa. minä ainakin olin edellisessä suhteessani ihan tarpeeksi yksin kaiken aikaa joten en tarvinnut mitään 'aikoja' uuden suhteen aloittamiseen. kun erosin treffailin ja sitten sen oikean löysin 3kk eroamisesta ja sillä tiellä ollaan jo 6 vuotta..
 
  • Tykkää
Reactions: mia-maria
Eilisessä mikälie 11 tapaa jättää nainen -sarjassa sanottiin, että suomalaiset eroaa liian harvoin. Niin monta kertaa saa täältäkin lukea, että suhde ei toimi, ei pystytä puhumaan, silti roikutaan vuodesta toiseen. Ero voi olla uuden, ihanan elon alku. Ja mikäs sen hauskempaa kuin flirttailla ja saada huomiota, etenkin huonon suhteen jälkeen. Tsemppiä ap:lle!
 
Eilisessä mikälie 11 tapaa jättää nainen -sarjassa sanottiin, että suomalaiset eroaa liian harvoin. Niin monta kertaa saa täältäkin lukea, että suhde ei toimi, ei pystytä puhumaan, silti roikutaan vuodesta toiseen. Ero voi olla uuden, ihanan elon alku. Ja mikäs sen hauskempaa kuin flirttailla ja saada huomiota, etenkin huonon suhteen jälkeen. Tsemppiä ap:lle!
No niinpä... Olen todella iloinen erään henkilön puolesta joka pitkään oli todella huonossa suhteessa, lasten takia ja kun vihdoin uskalsi tehdä rajun päätöksen, on vihdoin onnellinen elämässään. Ei se sinnittely aina ole hyvästä, joskus ei vaan enää suhde toimi vaikka yrittäisi.
 
"aloittaja"
Siis mitä vittua!!! Minähän sanoin, että MIES EI HALUA Yrittää, MINKÄ MINÄ SILLE VOIN TEHDÄ???? Joten todellakin siirryn eteenpäin, miksi roikkuisin kiinni ihmisessä, joka on minua kohdellut huonosti jo vuosikausia????
 
  • Tykkää
Reactions: mia-maria
[QUOTE="aloittaja";27175380]Siis mitä vittua!!! Minähän sanoin, että MIES EI HALUA Yrittää, MINKÄ MINÄ SILLE VOIN TEHDÄ???? Joten todellakin siirryn eteenpäin, miksi roikkuisin kiinni ihmisessä, joka on minua kohdellut huonosti jo vuosikausia????[/QUOTE]

Ehdottomasti jatkat eteenpäin ja nautit elämästä!! Tsemppiä ja paljon mukavia hetkiä ;)
 
eronnut
[QUOTE="aloittaja";27175380]Siis mitä vittua!!! Minähän sanoin, että MIES EI HALUA Yrittää, MINKÄ MINÄ SILLE VOIN TEHDÄ???? Joten todellakin siirryn eteenpäin, miksi roikkuisin kiinni ihmisessä, joka on minua kohdellut huonosti jo vuosikausia????[/QUOTE]

Tsemppiä. Ihme homma miehissä, että vuosia pitää alistaa ja nöyryyttää naisia. Kaikki kodissa kaatuu vaimon vastuulle, kun ukot vaan makaa sohvalla. Lapset ja koti pyöritettävänä ja vittuilut palkaksi. Toivottavasti ei ollut väkivaltainen.
 

Yhteistyössä