V
vapautus
Vieras
deittipalstalla - ja se on ihanaa
Olen tässä liitossa jäänyt niin kauan jo paitsi kaikesta positiivisesta huomiosta, että tällainenkin online-flirttailu aiheuttaa pyörähdyksiä mahanpohjassa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä yleistä.
Itse olen juuri eronnut 16 vuoden suhteesta ja olen vakavissani seuraavan suhteen. En näe mitään syytä, miksen olisi. Sen verran pitkään olin aiemmassa suhteessa jo yksin.
Älä yleistä.
Itse olen juuri eronnut 16 vuoden suhteesta ja olen vakavissani seuraavan suhteen. En näe mitään syytä, miksen olisi. Sen verran pitkään olin aiemmassa suhteessa jo yksin.
No, mennessä näkee kuinka tuossa käy.
Eli edellistä peesin. Nauti huomiosta niin paljon kuin suinkin ennätät, mutta mitään vakavaa ei todellakaan kannata aloittaa ennen kun ero on selvä ja on sujut itsensä kanssa sen suhteen, mitä elämältään haluaa. Laastarisuhteet HARVOIN toimii. Toki näitäkin tapauksia mukaan mahtuu...
Kannattaa nauttia elämästä, jos siihen on mahdollisuus. Tottakai elämä ennen eroa on erilaista kun huomion keskipisteessä flirttaillen. Viimeisiä yhdessä olemisen hetkiä ei kuitenkaan kannata muistella katkeruudella, yleensä kumpikin osapuoli löytää toisesta paljon korjattavaa. Oma osuus ei niinkään ole mielessä. Ne kannattaa unohtaa sinne entiseen suhteeseen, eikä tuoda niitä mukanaa. Katkeruus ja viha ei vie eteenpäin. Iloitse nyt, siitä saat voimaa viedä eron läpi.
Eilisessä mikälie 11 tapaa jättää nainen -sarjassa sanottiin, että suomalaiset eroaa liian harvoin. Niin monta kertaa saa täältäkin lukea, että suhde ei toimi, ei pystytä puhumaan, silti roikutaan vuodesta toiseen. Ero voi olla uuden, ihanan elon alku. Ja mikäs sen hauskempaa kuin flirttailla ja saada huomiota, etenkin huonon suhteen jälkeen. Tsemppiä ap:lle!