Ero tekeillä ja nyt flirttailen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vapautus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[quote="aloittaja";27175380]siis mitä vittua!!! Minähän sanoin, että mies ei halua yrittää, minkä minä sille voin tehdä???? Joten todellakin siirryn eteenpäin, miksi roikkuisin kiinni ihmisessä, joka on minua kohdellut huonosti jo vuosikausia????[/quote]ammmuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
[QUOTE="aloittaja";27176452]No ei mitään sellaista, ihan vaan välinpitämättömyyttä, tunnekylmyyttä - ihan riittävästi nuokin sattuu.[/QUOTE]

No onneksi sentään osasi erota. Kaikki ei sitä saa sanottua ja jatkaa kymmeniä vuosia yhdessä. Tästähän voi rakentaa uutta iloista elämää ihan sillä tavalla kun hyvältä tuntuu. En kannata mitään suruaikoja, jos sellaiselta ei tunnu. Paremmin kaikki hoituu, jos kumpikin saa omasta elämästä kiinni. Jollekin se on uusi kumppani, toiselle oma arki yksin tai lasten kanssa. Lasten oireilusta suuri osa on aikuisen kipuilua eron hetkellä. Lapsi kyllä vaistoaa katkeruuden ja vihan, eikä osaa sitä käsitellä. Kaipaa vaan aina sen toisen vanhemman luo.
 

Yhteistyössä