A
"aloittaja"
Vieras
Tsemppiä. Ihme homma miehissä, että vuosia pitää alistaa ja nöyryyttää naisia. Kaikki kodissa kaatuu vaimon vastuulle, kun ukot vaan makaa sohvalla. Lapset ja koti pyöritettävänä ja vittuilut palkaksi. Toivottavasti ei ollut väkivaltainen.
No ei mitään sellaista, ihan vaan välinpitämättömyyttä, tunnekylmyyttä - ihan riittävästi nuokin sattuu.