Ero mielessä jopa siitä syystä, että saisi viikko-viikkosysteemillä levätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parempi taitaa tosiaan olla, että jäävät isälleen, muttei todellakaan: viikko/viikko, vaan pysyvästi. Tapaat sitten kun jaksat. Tsemppiä ja toivottavasti miehesi jaksaa.

[QUOTE="a.p.";30163932]Häh? Mies osallistuu ja pärjää hyvin lasten kanssa. Mutta mä en vaan jaksa, minua väsyttää ja haluan omaa aikaa ja omaa rauhaa. :([/QUOTE]

Kamalaa. Tarvitset apua, koska toivot kauheita :( Et enää kykene ajattelemaan lasten parasta.

Ihan samaa sanoin omalle miehelle kesän alussa, että nyt ollaan siinä tilanteessa, että oikeesti mietin erilleen muuttoa ihan sillä, että sais edes joskus sitä omaa aikaa. Aikaa ihan vaan vaikka nurmikon leikkaamiseen, tai makuuhuoneen maalaamiseen. Jokatoinen viikko, ah mitä luksusta! Tai jos edes kerran kuussa yhden viikonlopun ajan, niin olis sekin jo ihan joka kuukausi aikaa omille/kodin hommille

Mitä täällä ny meuhkataan. Saa kai sitä omaakin aikaa toivoa. Aika extreme ja lapsille tod.näk huono tapa mutta täytyy myöntää että itsellä käynyt samansuuntaista mielessä heikolla hetkellä. Tosin itse en periaatteesta eroa ja nyt onneksi asiat paremmin.

Yhteistyössä