U
uskonsa menettänyt
Vieras
Kummallakin hyvä työ, talo, eläimiä, alle 2 v lapsi. Mies ei ole ikinä osannut puhua omista negatiivisista tunteistaan. Nyt haluaa eron, ilman selityksiä...on vain kuulemma ollut paha olla jo pitkän aikaa. Raskas työ, ei vapaa-aikaa, perhe-elämä ahdistaa. Minä olen "yliavoin", temperamenttinen ja puhun ja raivoan ja rakastan kun siltä tuntuu. Mies on aivan jumissa, ei tiedä tunteistaan minua kohtaan, ei voi jatkaa ja haluaa pois. Jätti kaiken minun harteilleni ja lähti samantein, hoidan yksin käytännössä nyt koko rumbaa, omaisuuden jaot jne...olen ollut aivan hajoamispisteessä välillä ja heikkona hetkenä soittanut exälle, halunnut jutella, pyytänyt tukea, ei heru yhtään empatiaa, ei yhtään lohduttavaa sanaa, ei syitä. Lastaan on käynyt muutaman kerran katsomassa, nyt lupasi ottaa muutamaksi päiväksi kun sanoin että en kertakaikkiaan jaksa, täytyy saada levätä ja saada itsensä jaloilleen. Itkee käydessään ja säälii lastaan, säälii eläimiä, ja säälii itseään. Minä en itke hänen nähtensä yritän olla neutraali enkä halua alkaa riitelemään. Ystävät pitävät minua nyt kasassa, tiedän että tästä selvitään, mutta haluaisin että voisimme käydä esim. perheneuvojalla, jotta saataisiin edes joku keskusteluyhteys. Olen kysynyt miestä mukaan, ei ole vastannut mitään. Lomamatkat oli kesäksi varattu, suunnitelmia tulevaisuuteen, en olisi ikinä uskonut että toinen voi tehdä näin...puhumatta, selittämättä vain häipyä.