Eriväriset silmät..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Sillä yhdellä naisnäyttelijälläkin on tuollaiset silmät, en vaan millään muista sen nimeä..
Fleus de la Cour: Siis että yhdessä silmässä tai siis kummassakin on noita kaikkia värejä?

Toisessa silmässä on vihreä ja ruskea, toisessa silmässä selkeä sininen.

Alkuperäinen kirjoittaja Samu:
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Mun työpaikalla on koira, jolla toinen silmä ruskea, toinen sininen...

Koirilla noita näkee aika useinki, tai ainakin reippaasti yleisemmin kuin ihmisillä

Joo, ei tämä tähän nyt varsinaisesti kuulu, mutta ajattelin laittaa tähän ketjuun kuitenkin.

Mun kummipojalla on toinen silmä ihan kirjava, mutta toinen on puoliksi vihreä ja puoliksi ruskea. Uskokaa pois, poika osaa käyttää sitä todella paljon hyväkseen tyttöjen keskuudessa :D
Mutta olen tuntenut pari muutakin ihmistä, joilla toisella oli samalla lailla silmä puolittain erivärinen ja tytön, jolla toinen silmä oli sininen ja toinen ruskea.

Itselläni on oikea silmä ruskea ja mustuainen on siinä levinnyt ja toinen silmä on vihreä. Molemmissa mustuaisissa sellainen vika etteivät ns. suodata valoa kuten normaali silmät eli pupillit eivät pienene valon osuessa niihin ja vasemmassa silmässä on sumea näkö. Valoherkkyyttä en huomannut kuin vasta viime talvena autolla pimeässä ajellessa, kun ei nähnyt mitään autojen tullessa vastaan. Helpotti, kun hankin lasit joihin otin heijastuksen eston, mutta nyt syksyn tullessa huomannut, että vaan pahenee..

Yhteistyössä