Erin: vanha nainen hunningolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan hauska kappale. mulla vaan se ratsastaminen särähtää siinä korvaan. ku aika härskisti ja suoraan siinä lausutaan. siis harvoin kuulee noin suorasanaisia laulunsanoja.

Mulla soi justiin päässä tuo kappale ennenkuin tulin tähän koneelle xD
Sävel on kiva tuossa kappaleessa, aihe oli alkuun hiukan ällö.. Mutta kun sen radiosta kuuli useamman kerran niin siihen tottui, tuleehan sitä itsekin kai joskus olemaan vanha nainen joten ei pitäisi kavahtaa..
Sen 'ratsastus'-sanan voisi tulkita myös niin että sillä tarkoitetaan jotain tyyliin että "meni lujaa"

Koskettavaa... Ei Erin tässä pettämisellä rehvastele.. Te jotka tästä saatte sen kuvan, kuunnelkaa biisi sitten kun olette saman miehen lakanoissa olleet 40 v. Tiedätte mistä on kyse...

Mulla tulee ihan mieleen se fairytale biisi euroviisuista.
Ja Erinin ääni tosiaan edelleen ärsyttävän nasaali.

No ei TODELLAKAAN ole lainkaan nasaali. Taisit kirjoittaa "vanhasta muistista". Kyllä Erin on kehittynyt laulajana valtavasti sitten Naikkarien aikojen (samoin kuin muuten Jonnakin).

Ja mikä hienointa, uuden levyn kaikki biisit ovat neidon omaa käsialaa! Olen nyt kuunnellut levyä parina iltana, ja se vaan koko ajan paranee. Heikkoja esityksiä ei ole lainkaan.

Yhteistyössä