Erillainen joulu edessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

........

Vieras
tuntuu jo nyt "hassulta" ajatella et ollaan lasten kans keskenään koko joulu... ei oo sukulaisia tai ketään kuka tulis meille tai me vierailtaisiin jossain :(

Onko muita samassa tilanteessa olevia?

No ei meillä ainakaan koskaan lapsuudessa vietetty jouluja suvun kesken vaan ihan oman perheen parissa oltiin. Eikä nytkään mennä kuin mun isän työ ja siellä on ehkä mun veli. Ei siis koskaan mitään isoja sukujuhlia ja ne olis mun mielestä outoa...

Minä nauttisin juuri tuolaisesta joulusta ilman mitään stressiä. Nyt saa olla aina huono omatunto kun ei ehdi sinne ja tänne. Nyt päätin olla töissä joulun. On siis erilainen joulu meilläkin. Tosin eiköhän meille tule ainakin isomummo ja äitini, joten ehkä minun poissaoloni ei ketään hetkauta. Vietän rauhallisen työjoulun :)

me ollaan valittu rauhallinen joulu kaks vuotta sitten. olen sanonu et tänne saa kuka vaan tulla mut mä en liiku kodistani minnekään ku vast välipäivinä. tai naapuris saatetaan käydä tapanina syömäs nyyttäreitä.

nyt kyl on yks lisä henkilö mut muuten ihana joulu kotona ilman ihmis laumaa ja ajelua ympäri maata.

Yhteistyössä