Erilaisten äitien jakso katsomossa

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Professional Griefer
Voi pyhä pillunkarvapannukakku. On sulla helppo elämä ja liikaa vapaa-aikaa, että tällaiset asiat vaivaa sun pientä mieltäsi.

Eikö tällä kertaa löytynytkään muuta moitittavaa nuoresta äidistä? Jotain oli pakko kuitenkin keksiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
MiniSun
Olipa muuten jakso, josta lopussa mietin, että tästä tytöstä/naisesta ei saada 2+:lla revittyä negatiivista juttua. :)
Niimpä! Niin ihanan iloinen ja järkevä nuori nainen. Aivan oli ilo kattoa tuota jaksoa :) Vaikutti tosi vastuuntuntoiselta ja aikuiselta. Hienosti ajateltu kun meni ensikotiin, mahtava suhtautuminen lapsen isään ja lapsen isä oli ihan huippu! Kaikkea hyvää kyllä toivon tälle pienelle perheelle! :)
 
Ken guru
Niimpä! Niin ihanan iloinen ja järkevä nuori nainen. Aivan oli ilo kattoa tuota jaksoa :) Vaikutti tosi vastuuntuntoiselta ja aikuiselta. Hienosti ajateltu kun meni ensikotiin, mahtava suhtautuminen lapsen isään ja lapsen isä oli ihan huippu! Kaikkea hyvää kyllä toivon tälle pienelle perheelle! :)
Ja pakko laittaa vielä, että vauvan hoito sujui upeasti! Samoin hänellä oli todella hyvä asenne koko äitiyteen :).
 
Ken guru
[QUOTE="Pöh";28966751]Missä h*elvetissä te olette jotain karvapöheikköjä näkevinänne, en minä vaan mitään nähnyt missään kohtaa?[/QUOTE]

Ketä edes kiinnostaa?! Ei kukaan täyspäinen tuijottele toisten haaranvälejä tuollaisissa ohjelmissa, ja aloita ketjuja karvojen määrästä.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
Juu, oli minustakin suloinen nuori äiti. Ja rehellinen, raskausajan vaikeuksista kertoi kivan avoimesti. Eli varmaan oli siinäkin rehellinen, että nautti pikkuisestaan. Mun mielestä sillä meni paremmin kuin mulla ekan kanssa, vaik olin 25 v.ja avoliitossa.:)
 
Ken guru
Juu, oli minustakin suloinen nuori äiti. Ja rehellinen, raskausajan vaikeuksista kertoi kivan avoimesti. Eli varmaan oli siinäkin rehellinen, että nautti pikkuisestaan. Mun mielestä sillä meni paremmin kuin mulla ekan kanssa, vaik olin 25 v.ja avoliitossa.:)
Ja mun mielestä hänellä meni paremmin kun mulla tän uusimman kanssa ekat viikot. Ja meillä on 2 vanhempaa lasta, ja olen hyvän miehen kanssa naimisissa.
 

Yhteistyössä