Erilainen kummilahja

Alkuperäinen kirjoittaja iemel:
Vinkkejä mitä ostaisi tulevalle kummipojalle... Jotain erilaista :wave:
Oma poikani sai kuutisen vuotta sitten kummiltaan taskukellon kummilahjaksi. Minusta se oli oikein mainio lahja niiden perinteisten rinnalle :) Toistaikseksi kello on jemmassa, mutta jossain vaiheessa (esim. riparin jälkeen ;) ) saa sen käyttöönsä.

Omat kummini alkoivat kerätä mulle hopeista aterinsettiä. Aloittivat kummilusikalla ja kun täytin 1v. sain ekan ruokalusikan - ja siihen se sitten jäikin... Olisi kyllä ollut ihan kiva lahja, jos olisivat jaksaneet jatkaa tuota keräämistä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Miksi aina pitää olla erilaista? Mä tykkäsin kun lapset sai kastelahjaksi kummeiltaan ihan ne perinteiset valokuvat missä oli nimet ja mitat, synttärinä voi sitten antaa jotain erikoisempaa :wave:
No. Se valokuvakehys vielä on OK, mutta mä ainakin olisin repinyt pelihousuni (ainakin henkisesti hiljaa itsekseni) jos mein poikaa olis joku keksinyt muistaa jollain ihme hammasrasialla tai sormuksella tai kaulakorulla tai hopeisella helistimellä. Sellaiset on paitsi turhia, myös niin väsyneitä lahjoja.
 
Laura
Miulle kummi keräsi aterinsettiä. Joka vuosi pikkulusikka (18 vuotta) ja sen jälkeen muistaakseni isoja lusikoita + kakkulapio & voileipäkakkulapio (onko ne lapioita?). Hyvä idea olisi ehkä myös joku astiasetti. Jokainen lapsi tarvitsee jossain vaiheessa omaan kotiin tyylikkäitä astioita, on sitten tyttö tai poika!
 
qwer
Missä te sitten pidätte noita kummilusikoita, hopeisia helistimiä sun muita tilpehööriä? Siis se lapsi ei varmastikaan sitä mihinkään vitriiniin sitä laita, joten onko se lahja sitten tarkoitettu äidille? Kyllä minusta olisi kivempaa, että se lapsi saisi kummiltaan jonkun järkevän lahjan, josta hän voisi olla myöhemminkin iloinen eikä materiaa äidin hyllykköön.
 
Meidän poika sai 2 valokuva albumia (kaiverrukset ja kuvat sai siihen kanteen), kummilusikan ja traktoripankin. Tykkäsin kovasti näistä lahjoista =)
Valokuva albumeita ei ole koskaan liikaa, kummilusikka on pakollinen ja pankki on kiva kans (kyseinen kummi jolta sen sai tyhjentääkin aina pojalle omat hilunsa pankkiin käydessään =) )

Miulla on pojan kaappi olohuoneen lasivitriinissä ja kaikki pojan kivoimmat jutut on siellä:)
 
Mun lapsen kummi, nuori just ripille päässy keksi antaa lahjaks sellasen vauvakirjan mitä se itse täyttää. Musta on tosi ihanaa kun nuori neiti soittaa tai tulee käymään sen kirjan kans ja täyttää sitä oikeesti tarkasti ja lapsesta kiinnostuen.

(ja auta armas kun en muista jotain elintärkeää kolmannen hampaan tulo päivää niin on mekkala melkonen.. :D )

Mutta sillä lahjalla se on ollu meidän elämässä hyvin tiiviisti läsnä kohta kolme vuotta.
 
tyytyväinen
Ostin suojelusenkelin kummitytölle. Se oli erittäin yksilöllinen lahja joka tuli hienossa korurasiassa. Ja koru oli vielä numeroitu. Enkeli missä on painettu lapsen nimi rinnalle. Ei ollut kallis.

Osoite on www.piawesterberg.fi
 
kummi
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Missä te sitten pidätte noita kummilusikoita, hopeisia helistimiä sun muita tilpehööriä? Siis se lapsi ei varmastikaan sitä mihinkään vitriiniin sitä laita, joten onko se lahja sitten tarkoitettu äidille? Kyllä minusta olisi kivempaa, että se lapsi saisi kummiltaan jonkun järkevän lahjan, josta hän voisi olla myöhemminkin iloinen eikä materiaa äidin hyllykköön.
Vaikka ovatkin hopeisia, käyttöön vaan..ei me kummit niitä mihinkään vitriiniin olla tarkoitettu. :D
 

Yhteistyössä