naksu
yrkky myrsky yrjänä. ja tiedättekö muuten et suomessa on kastettu myös yksi homo niminen?
=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Mun mielestä noi nyt on vielä semmosia mitkä menee. Ei ne nyt ihan etuniminä mut kumminkin, aivan ihanat. Ja kumminkin etuniminäkin. Oliko tarpeeks sekavaa?Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Otinkin jo selvää haun avulla =)Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Kylähullu:Kuulin jutun perheestä, jossa neljä poikaa: Matteus, Markus, Luukas ja ... Pasi.
Paitsi että Ilveskissaa ei ole hyväksytty etunimeksi. Muuten hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
So what? Eipä se muuta sitä faktaa mikä lapsen nimi on.Alkuperäinen kirjoittaja Ilveskissa:Paitsi että Ilveskissaa ei ole hyväksytty etunimeksi. Muuten hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Hmmm.... ei se ehkä muuta sitä faktaa mikä lapsen KUTSUMAnimi on, mutta kyllä se muuttaa sitä faktaa, mikä lapsen väestörekisteriin merkitty virallinen nimi on. Käsittääkseni tässä ketjussa ei etsitty erikoisimpia kutsumanimiä? Jos etsittiin, niin siskon lapsi on Pumpsula.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:So what? Eipä se muuta sitä faktaa mikä lapsen nimi on.Alkuperäinen kirjoittaja Ilveskissa:Paitsi että Ilveskissaa ei ole hyväksytty etunimeksi. Muuten hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Mitä merkitystä sillä on mikä nimi on laitettu väestöreksiteriin nimeksi? Jos kuitenkinkin VANHEMMAT ovat antaneet lapselle jonkun toisen nimen? Mun käsitykseni mukaan lapsen nimi on se minkä VANHEMMAT ovat antaneet. Eikä se mikä virallisissa papereissa lukee.Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Hmmm.... ei se ehkä muuta sitä faktaa mikä lapsen KUTSUMAnimi on, mutta kyllä se muuttaa sitä faktaa, mikä lapsen väestörekisteriin merkitty virallinen nimi on. Käsittääkseni tässä ketjussa ei etsitty erikoisimpia kutsumanimiä? Jos etsittiin, niin siskon lapsi on Pumpsula.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:So what? Eipä se muuta sitä faktaa mikä lapsen nimi on.Alkuperäinen kirjoittaja Ilveskissa:Paitsi että Ilveskissaa ei ole hyväksytty etunimeksi. Muuten hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Joo, kutsumanimi. Se millä kutsutaan. Muakaan ei oo koskaan kutsuttu virallisella etunimelläni, eikä mun siskoakaan, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa että mun kutsumanimi nyt vaan sattuu olemaan eri kun mun oikea nimi.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mitä merkitystä sillä on mikä nimi on laitettu väestöreksiteriin nimeksi? Jos kuitenkinkin VANHEMMAT ovat antaneet lapselle jonkun toisen nimen? Mun käsitykseni mukaan lapsen nimi on se minkä VANHEMMAT ovat antaneet. Eikä se mikä virallisissa papereissa lukee.Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Hmmm.... ei se ehkä muuta sitä faktaa mikä lapsen KUTSUMAnimi on, mutta kyllä se muuttaa sitä faktaa, mikä lapsen väestörekisteriin merkitty virallinen nimi on. Käsittääkseni tässä ketjussa ei etsitty erikoisimpia kutsumanimiä? Jos etsittiin, niin siskon lapsi on Pumpsula.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:So what? Eipä se muuta sitä faktaa mikä lapsen nimi on.Alkuperäinen kirjoittaja Ilveskissa:Paitsi että Ilveskissaa ei ole hyväksytty etunimeksi. Muuten hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Mä en näe sitä noin.Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Joo, kutsumanimi. Se millä kutsutaan. Muakaan ei oo koskaan kutsuttu virallisella etunimelläni, eikä mun siskoakaan, mutta ei se muuta sitä tosiasiaa että mun kutsumanimi nyt vaan sattuu olemaan eri kun mun oikea nimi.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Mitä merkitystä sillä on mikä nimi on laitettu väestöreksiteriin nimeksi? Jos kuitenkinkin VANHEMMAT ovat antaneet lapselle jonkun toisen nimen? Mun käsitykseni mukaan lapsen nimi on se minkä VANHEMMAT ovat antaneet. Eikä se mikä virallisissa papereissa lukee.Alkuperäinen kirjoittaja Jee:Hmmm.... ei se ehkä muuta sitä faktaa mikä lapsen KUTSUMAnimi on, mutta kyllä se muuttaa sitä faktaa, mikä lapsen väestörekisteriin merkitty virallinen nimi on. Käsittääkseni tässä ketjussa ei etsitty erikoisimpia kutsumanimiä? Jos etsittiin, niin siskon lapsi on Pumpsula.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:So what? Eipä se muuta sitä faktaa mikä lapsen nimi on.Alkuperäinen kirjoittaja Ilveskissa:Paitsi että Ilveskissaa ei ole hyväksytty etunimeksi. Muuten hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Rakkaalla lapsella on monta nimeä.
Jäämme innolla odottamaan mikä tulee kolmannen lapsenne nimeksi =)Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Hänellä on jo varsin komea nimiAlkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Jäämme innolla odottamaan mikä tulee kolmannen lapsenne nimeksi =)Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Höh. Onko tämä ihan julki tuotu ja mulla ohi mennyt vai kuin?Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Hänellä on jo varsin komea nimiAlkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Jäämme innolla odottamaan mikä tulee kolmannen lapsenne nimeksi =)Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu
Yllätys, yllätys, hänelläkin on erikseen viranomaisten hyväksymä nimi ja se minkä me annoimme hänelle jo ennen pojan syntymää. Sitä jälkimmäistä en ole täällä kertonut. Mutta sen papereita koristavan kyllä olen. Eli Kuu-Valo. Toki sekin oli eräille palstamammoille liikaaAlkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Höh. Onko tämä ihan julki tuotu ja mulla ohi mennyt vai kuin?Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Hänellä on jo varsin komea nimiAlkuperäinen kirjoittaja Ursus maritimus:Jäämme innolla odottamaan mikä tulee kolmannen lapsenne nimeksi =)Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Jep =)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Onks ne sun lapsia??Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:=)Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta:Oli muuten just viikko pari takaperin Aamulehden Morossa vauvailmoitus, et Kissanminttu ja Ilveskissa oli saaneet pikkusisaruksen! Että ne nimet on OIKEESTI olemassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Pippuriina
Kissanminttu