Erikoisin nimi, minkä ootte kuullu lapselle annettavan?

  • Viestiketjun aloittaja visitor
  • Ensimmäinen viesti
Kukapa muu
Tuolla aikaisemmin mainittu ORKKULI ei voi pitää paikkansa. Eihän nyt kukaan voi laitta rakkalle lapselleen moista nimeä. Hyi!

Erikoisin mun mielestä on Arianna. Isä on Ari ja Anna on äiti... En ehkä ihan kyllä moista nimeä laittais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukapa muu:
Tuolla aikaisemmin mainittu ORKKULI ei voi pitää paikkansa. Eihän nyt kukaan voi laitta rakkalle lapselleen moista nimeä. Hyi!

Erikoisin mun mielestä on Arianna. Isä on Ari ja Anna on äiti... En ehkä ihan kyllä moista nimeä laittais.
Onks tää Ariannan sitten tyttö vai..?
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukapa muu:
Tuolla aikaisemmin mainittu ORKKULI ei voi pitää paikkansa. Eihän nyt kukaan voi laitta rakkalle lapselleen moista nimeä. Hyi!

Erikoisin mun mielestä on Arianna. Isä on Ari ja Anna on äiti... En ehkä ihan kyllä moista nimeä laittais.
Onks tää Ariannan sitten tyttö vai..?
:whistle:
Toi Orkkuli löytyy annetuista erikoisista nimistä suomessa netistä, kuten myös tytölle nimi muna! Ehkä erikoisin minkä ole kuullut on tytölle nimi Vilja, myös ehkä nätein vastaan tulleista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiu:
yksien kaksospoikien nimet... Don Sebastian ja Seppo :LOL: :LOL: niin,siis toinen vanhemmista Suomalainen,ja toinen ulkomaalainen...
Siis oikeesti |O |O

Ton perusteella meillä olis sitten esikoinen Chidebere ja afrikkalainen sukunimi ja sitten joskus pikkukakkonen kun tulee olis joku Liisa tai Tapio ja sama afrikkalainen sukunimi. Juu ei kyl tulis mieleenkään.
 

Yhteistyössä