erikoisia pakkoja missä seksiä harrastanut

harmaana nyt
ravintolan vessa, mattolaituri, kaverin olohuone (yläkerrassa, muuta olivat alhaalla), varastokoppitila, auton takapenkki ja kuntosali äkkiseltään tulivat mieleen. Kotona eri paikat ovat sitten jo ihan normaalia...
 
itu
tavis paikkoin lisäksi.. sauna, suihku, järvessä, pore-ja kylpy amme, heinä pelto jossa yleinen tie vieressä, soutuveneessä, junan makuuvaunussa (oli tosi mukavaa), h-autossa (niin ees ku takant)
paikkoja hirveesti muttei voi muistaa enää....
 
Erikoisin tässä meijän tylsähkössä s.elämässä on ollut parvekkeella takaapäin,ottaen huomioon että kaksi kerrostaloa parveketta vastapäätä :D
Toinen ei niin kovin mukava kokemus oli auton nokkapelliä vasten,kunnes hyttyset puri persuuksiin niin paljon että oli pakko ahtautua meijän mummon pieneen peugeotiin takapenkille.
Voi kun muorikin tietäs mitä sen autossa on puuhattu :whistle:
 
badwoman
kirkon portailla, kesäisellä kalliolla, hotellin käytävällä, autossa, parvekkeella, rappukäytävässä, pusikossa, soutuveneessä, moottoriveneen kannella, laivan kannella ja hyttikäytävillä, sovituskopissa, savusaunassa... erikoisin ja kaikista kiihottavin tapaus oli ehdottomasti erään tiskijukan kopissa...
 
Ehdottomasti erikoisin( eikä kyllä todellakaan miellyttävin!)paikka oli festareiden bajamaja :D vaikka oli juuri puhdistettu niin kyllä se aika tukala koppi oli. Mahtavat aplodit tuli kun kömmittiin sieltä poikaystävän kanssa ulos, oli vissiin koko koppirivistö heilunut paljastavasti :LOL: enää en lähtisi tohon, olinkin sillon kymmenisen vuotta nuorempi.
 
tyyny
Viime viikonloppuna,oltiin isännän kanssa muutamalla käymässä ja kotiin kävelessämme isäntä ilmoitti,että harrastetaan seksiä kotimatkalla,no erään ison kaupan pihassa oli näytteillä mm. puuvessa ja sinnehän me kömmittiin. ja hauskaa oli :)
 
Rapunalle
autojen parkkipaikka(kahen auton välissä), puiston penkki, työpaikan vessa, auton takapenkillä ja konepellillä( kerran keskellä talvee ja meinas kyllä peppu jäätyä......) lumihangessa, parvekkeella takaapäin ja ehottomasti mielenkiintosin oli moottoripyörän päällä, siinä kostu mukavasti kun ensin ajettiin hayabusalla kolmea sataa.... :p
 
tyydyttyneet
kyllä se varmaan oli sairaalan yleinen wc, kun mieheni oli potilaana sairaalassa. Ei muuta kuin naama punaisena sit ulos weskistä :LOL:
toinen oli eräässä laskettelupaikassa sellainen kota, taisi kuulua henkilökunnalle. oli ainakin jännityst. sai jännitää koko ajan että tuleekohan tänne joku!
Ja sit oma työhuoneeni iltapäivällä.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 11:04 KERRO KERRO kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 08:55 vieras kirjoitti:
Poliisiautossa :p

Kuumaa!

Minä taas:polisiiautossa olen harrastanut sexiä vain unelmissani..

Sinä ,joka olet oikeasti siellä- KERRO LISSÄÄ!
KERRO !! KERRO !!


:p
Heh :) Virkapukuisen "kyyditsemänä" poliisiautossa.. Jos suoraan sanon niin upeat kyydit olikin :p
 
kade
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 15:06 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 11:04 KERRO KERRO kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2006 klo 08:55 vieras kirjoitti:
Poliisiautossa :p

Kuumaa!

Minä taas:polisiiautossa olen harrastanut sexiä vain unelmissani..

Sinä ,joka olet oikeasti siellä- KERRO LISSÄÄ!
KERRO !! KERRO !!


:p
Heh :) Virkapukuisen "kyyditsemänä" poliisiautossa.. Jos suoraan sanon niin upeat kyydit olikin :p

Hitsi, oon kade! :p

MUN suurin unelma on just tuo..

Olen kyllä ollut poliisi autossa sillee,että 2 komistusta alkoi mun
kiusaamisen. Yllätyin niin totaalisesti..

huh..jos .. kahta.. mutta kun mun exä oli toises autos
sillävälin oottamassa ,kun mä kuulusteluissa..

 
Onhan noita paikkoja....saunassa, suihkussa, järven rannalla illan viileydessä, autossa, veneessä, vedessä, hississä oon päässy kokeilu asteeseen, kun melkeen jäätiin kiinni naapurin tilatessa hissiä joten homma hoidettiin eteisen pöytää vasten :p

Moottoripyörän päällä vois olla mielenkiintoinen kokemus vaihteluks ;)
 
Polkuvene, yleinen ranta x 2(keskellä kirkasta päivää ja sitten ulkomailla rantakadun läheisyydessä aurinkotuolipinon takana), meressä, hyppyrimäellä, työpaikalla, työpaikan pihassa olevassa rantamökissä... Onko auto erikoinen paikka? Mitähän vielä.

muoks. Baarin vessassa myöskin.
 
puijon tornin ylätasanne...puijon hyppymäen juurella.....suonenjoen grillin veski, junan veski, rappukäytävän ylätasanne

sormileikkiä harrastettu uimahallin altaalla, rannalla ihmisten keskellä (pyyhe päällä),, discossa, linja-auton takapenkillä
 

Yhteistyössä