Ergo-reppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ostaako vai eikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ostaako vai eikö

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta Ergo-repusta? Meillä on kantoliinoja käytössä, ja olen niihin todella tyytyväinen. Kuitenkin nyt kun lapsi on 1,5v, niin ajattelin että Ergo-reppu voisi olla kätevä? Kesällä kun toinen lapsi syntyy, niin joudun mahdollisesti ostamaan kaksosrattaat, mutta toisaalta Ergollakin voisi pärjätä...Eli jos teillä on kokemuksia Ergosta, niin olisin todella kiinnostunut niitä kuulemaan. :wave:

Meille on ergoreppua vastaava PATAPUM. ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Se on tosi helppo laittaa kiinni ja 1,2 v. viihtyy siinä hyvin. Sit vielä sen saa selkäänkin. Patapum oli mun mielestä n. 20 ? halvempikin. Me ollaan oltu tosi, tosi tyytyväisiä. Niin, ja kantaminen ei satu selkään. Olen kyllä kuullut, että ergo-reppu on kanssa tosi hyvä.

Meillä on Ergo ja erittäin hyvä on. Uudella mallillahan saa lasta kannettua myös lantiolla, tällä meidän vanhemmalla mallilla ei valitettavasti. Mutta kovassa käytössä tämäkin silti on ollut. :)
Selkä ei tosiaan pahemmin kipeydy, vaikka kannan sillä vielä 2½vuotiastakin pojanjötkälettä, tosin alussa vei hiukan aikaa, että löysi sopivat säädöt itselleen. Tuollaisen taaperon saa reppuun jo ihan yksinkin laitettua, samoin otettua pois.

Yhteistyössä