erään palstalaisen mies on petturi

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mut mistä sä tiesit, et just se jonka kuvan näit palstalla on sen vaimo?
olen nähnyt sen ja miehen yhdessä.Pienet on piirit

Ja oli sit pakko mennä varatun miehen matkaan?
:wave: :wave:
joo tyhmää oli.Oli se mies eroamassakin :/ paska puhettahan se kai sillä jo uus on kierrossa
 
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Nää on jotenkin hauskoja aloituksia. :D Yritetään lietsoa jotain epävarmuutta palstalaisten keskuudessa. Näitähän tuntuu olevan viikottain täällä. :LOL:
Joo ja sanotaan sit usein jotain sellaista, mikä karsii osan palstalaisista pois, mutta jättää osan, niinkuin nyt tämä "petti vaimoaan jopa jouluaattona" :D

Nyt kaikki miettivät, oliko oma mies jouluaattona poissa ja kuinka monta minuuttia. :xmas:
ukko oli poissa näkökentästä noin 23min, ja olis se siinä ehtiny kyllä :LOL:
no aika pikanen jouduttiin vetämään


:LOL: :LOL: voi luoja, oliko ees pukeutunu pukiksi????????+
 
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Nää on jotenkin hauskoja aloituksia. :D Yritetään lietsoa jotain epävarmuutta palstalaisten keskuudessa. Näitähän tuntuu olevan viikottain täällä. :LOL:
Joo ja sanotaan sit usein jotain sellaista, mikä karsii osan palstalaisista pois, mutta jättää osan, niinkuin nyt tämä "petti vaimoaan jopa jouluaattona" :D

Nyt kaikki miettivät, oliko oma mies jouluaattona poissa ja kuinka monta minuuttia. :xmas:
ukko oli poissa näkökentästä noin 23min, ja olis se siinä ehtiny kyllä :LOL:
no aika pikanen jouduttiin vetämään


:LOL: :LOL: voi luoja, oliko ees pukeutunu pukiksi????????+


ei sentäs
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja joooo o:
mä tiiän paljonkin asioita kahdesta palstalaisesta ketkä asuu samalla paikkakunnalla kun minä, on laittanut pinoon omiaan ja lasten kuvia, tunnen kouluajoilta heidän miehensä, ja tiedän heidän paarireissuistaankin vaikka mitä. kotona leikitään kilttiä isää. totuus on tarua ihmeellisempää ;)

uskokaa tai älkää ;)
:whistle:

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja joooo o:
mä tiiän paljonkin asioita kahdesta palstalaisesta ketkä asuu samalla paikkakunnalla kun minä, on laittanut pinoon omiaan ja lasten kuvia, tunnen kouluajoilta heidän miehensä, ja tiedän heidän paarireissuistaankin vaikka mitä. kotona leikitään kilttiä isää. totuus on tarua ihmeellisempää ;)

uskokaa tai älkää ;)
:whistle:
okei, uskotaan.
 
Tuntuu provolta, vaikka toki PETTÄJIÄ on olemassa, mutta jotenkin tuntuu liian keksityltä ja liikaa "tarinamainen"... :eek:

Kukavaanhan voi luoda itselleen uuden nimimerkin tänne.

Mutta arvailkoon nyt kaikki joiden miehet mm. on ollut jouluaattona poissa ja kuka on kuvaansa julkaissut, että onko oma miehensä kamala petturi, joka pettää "kaikkien kanssa" (ap kertoi, ettei ole miehen ainoa "hoito").
:kieh:

Meidän poppoo jo huutelee minua saunalle... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Tuntuu provolta, vaikka toki PETTÄJIÄ on olemassa, mutta jotenkin tuntuu liian keksityltä ja liikaa "tarinamainen"... :eek:

Kukavaanhan voi luoda itselleen uuden nimimerkin tänne.

Mutta arvailkoon nyt kaikki joiden miehet mm. on ollut jouluaattona poissa ja kuka on kuvaansa julkaissut, että onko oma miehensä kamala petturi, joka pettää "kaikkien kanssa" (ap kertoi, ettei ole miehen ainoa "hoito").
:kieh:

Meidän poppoo jo huutelee minua saunalle... :wave:
enhän mä ole vielä ees vauhtiin päässyt :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mut mistä sä tiesit, et just se jonka kuvan näit palstalla on sen vaimo?
olen nähnyt sen ja miehen yhdessä.Pienet on piirit

Ja oli sit pakko mennä varatun miehen matkaan?
:wave: :wave:
joo tyhmää oli.Oli se mies eroamassakin :/ paska puhettahan se kai sillä jo uus on kierrossa
Että katkeruuksissasi huutelet täällä nyt sitten. Voi voi.
 
hih
Niin, siis helppoahan tuo tunnistaminen on :D kun kuvia kerran näyttelette.

Mietitääs, Niina laittaa kuvansa, Sanna tietää Niinan ja Niinan miehen, asuu samalla paikkakunnalla ja "vahingossa" kuvapinossa sen näkee. No, Sanna on paarissa missä Niinan mieskin, mutta Niinan mies ei olekaan Niinan kanssa, vaan jonkun muun :D :D

Ja te hölmöt väitätte provoksi, eipä tämä maailma niin pieni ole ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun täytyy sanoa että nää tällaiset ketjut on niin säälittäviä!
Miksi ihmeessä huudella tällaisia väitteitä palstalla? Jos tietää että jonkun mies pettää niin hittoakos sitä tarvii täällä kaikille huudella? Laita kyseiselle henkilölle ennemmin yv´tä tai jotain.
Niinpä.. Ja toi nimimerkki on kyllä kaikkein paras.
 
Alkuperäinen kirjoittaja charity:
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:
Tuntuu provolta, vaikka toki PETTÄJIÄ on olemassa, mutta jotenkin tuntuu liian keksityltä ja liikaa "tarinamainen"... :eek:

Kukavaanhan voi luoda itselleen uuden nimimerkin tänne.

Mutta arvailkoon nyt kaikki joiden miehet mm. on ollut jouluaattona poissa ja kuka on kuvaansa julkaissut, että onko oma miehensä kamala petturi, joka pettää "kaikkien kanssa" (ap kertoi, ettei ole miehen ainoa "hoito").
:kieh:

Meidän poppoo jo huutelee minua saunalle... :wave:
enhän mä ole vielä ees vauhtiin päässyt :eek:

Noooooooo, kerro lisää
:D :D
 

Yhteistyössä