erään palstalaisen mies on petturi

  • Viestiketjun aloittaja voivoi
  • Ensimmäinen viesti
vv
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:
Daiju, pointti oli siinä että se tällä palstalla ollu kuva pitäis vielä osata yhdistää sen miehen vaimoon.
johan se ap kerto että on nähnyt miehen (panon) vaimonsa (jonka kuvan nähnyt palstalla) kanssa jossain. tunnistanut että tuo muijahan palstailee..
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
lisko: Mistä oot omaksunu ton hitsipilli sanan käytön???? Oon kuullu tasan kahden ihmisen maailmassa käyttävän sitä ennen tätä, noin niinku "kiroilu" mielessä, ja toinen niistä olen minä :D
Meilläpäin sitä on käytetty ihan siitä saakka ainakin kun oon ollut lapsi... ja ihan yleisesti oon kuullut käytettävän
 
mä olen kysynyt siltä mieheltä että onko tää nimimerkki sun vaimo?mies sanoi että on.Ja kovasti on selittänyt että meistä et puhu mitään millon on nähty on meinaan naisella tapana ollut kuulustella jos on ketju panen palstalaisen miestä
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
lisko: Mistä oot omaksunu ton hitsipilli sanan käytön???? Oon kuullu tasan kahden ihmisen maailmassa käyttävän sitä ennen tätä, noin niinku "kiroilu" mielessä, ja toinen niistä olen minä :D
Meilläpäin sitä on käytetty ihan siitä saakka ainakin kun oon ollut lapsi... ja ihan yleisesti oon kuullut käytettävän
no mutta ajatelkaas, joku vois tästäki vetää nyt johtopäätökset että sen miehen vaimo karjas lapsilleen kaupassa että hitsipilli nyt paikallanne ja hiljaa! ja nyt täällä palstalla joku muu käyttää samaa kiroilumielessä.. kaikesta sitä voikin päätellä mitä tahansa.. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtihedelmä:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
lisko: Mistä oot omaksunu ton hitsipilli sanan käytön???? Oon kuullu tasan kahden ihmisen maailmassa käyttävän sitä ennen tätä, noin niinku "kiroilu" mielessä, ja toinen niistä olen minä :D
Meilläpäin sitä on käytetty ihan siitä saakka ainakin kun oon ollut lapsi... ja ihan yleisesti oon kuullut käytettävän
no mutta ajatelkaas, joku vois tästäki vetää nyt johtopäätökset että sen miehen vaimo karjas lapsilleen kaupassa että hitsipilli nyt paikallanne ja hiljaa! ja nyt täällä palstalla joku muu käyttää samaa kiroilumielessä.. kaikesta sitä voikin päätellä mitä tahansa.. :LOL:
mieki käytän sitä! ja kaverini sekä muutama sukulainenki :D

 

Yhteistyössä