Erään vaatekaapin sisältöä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
ei mennä, mutta kun tiedetään henkilön tyyli niin toki näyttäis pellelle...muodissa ja vaatteissa on se hyvä juttu, että niillä voi leikitellä ja kun pukeutuu juurikin omaan tyylisesti on silloin tyylikäs. Se, että vaatteet on nuorten ei tee asiaa sellaiseksi, että jokin vaihe olisi jäänyt välistä.
Minä en laittaisi noita vaatteita ikinä päälleni koska näyttäisin erittäin naurettavalle, mutta rion päällä ne ovat upeat.

Olet Boogyman puhunut enemmän kuin asiaa, kiitokset kommenteistasi! =) Kiitokset toki myös kaikille muille!

Sen verran myönnettäköön jonkin vaiheen väliin jäämisestä, että normaalikroppaisena oleminen todellakin on jääny mulla väliin. Koko lapsuuteni ja nuoruuteni olin pullukka ja kiusattu. Vanhempanakaan laihduttaminen ei oikein onnistunu. Sitten tuli raskaudet ja monet kymmenet lisäkilot!

En nyt vieläkään mikään superhoikka ole, kaukana siitä, mutta tämän verran oon painanu viimeksi varmaan joskus ala-asteella. Jos laihtuisin vielä muutaman kilon, painoni olisi puolet siitä mitä se oli ennen viimeistä synnytystä. Nyt kehtaan ensimmäistä kertaa eläissäni pukeutua esim. minihameeseen, vaikkakin välillä pelkään jostain kuuluvan "kato miten paksut reidet tuolla" tai jotain vastaavaa..

Olen joka tapauksessa toooooosi hoikka verrattuna siihen mitä olen ollut, enkä halua sitä peitellä. Toki tyylinsä voisi valita toisinkin, mutta mulla se sattuu olemaan punkahtava koska tykkään siitä! =)

rio, jatka vain samalla linjalla niin kauan kuin se tuntuu hyvälle....toivottavasti joskus tuo keesikin on....se sopii sulle kuin valettu :D

Syksyllä vois alkaa kasvattaan keesiä, sais talven kasvaa rauhassa lakin alla. Seuraavana kesänä olis sitte jo aika pitkä! =) Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
rio, jatka vain samalla linjalla niin kauan kuin se tuntuu hyvälle....toivottavasti joskus tuo keesikin on....se sopii sulle kuin valettu :D

Syksyllä vois alkaa kasvattaan keesiä, sais talven kasvaa rauhassa lakin alla. Seuraavana kesänä olis sitte jo aika pitkä! =) Kiitos!

:D jee

Yhteistyössä