Erään vaatekaapin sisältöä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NewArtRiot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Nuistako pitäs valita... hmm... Ootas kun mä tsekkaan ne uudelleen ja tarkemmin... Palaan kohta. :D

*muoks* Muulla ei väliä kuhan on toi musta vyö misä pinkit nyörit :p

No sen kans ei oikein muu passaa ku tuo musta "mekko", apuva! :o

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
noista vaatteista tulee tosiaan mieleen teini, tai sitten ihminen jolta on jäänyt teiniaika elämättä nuorena saadun lapsen takia

Mikä ihme siinä oikeen on että aina sanotaan että on jotain jääny sillon ja sillon kokematta jos on vähänkään erilainen kun muut :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Nuistako pitäs valita... hmm... Ootas kun mä tsekkaan ne uudelleen ja tarkemmin... Palaan kohta. :D

*muoks* Muulla ei väliä kuhan on toi musta vyö misä pinkit nyörit :p

No sen kans ei oikein muu passaa ku tuo musta "mekko", apuva! :o

Eli menee liian tylsäks vai :laugh:

noista vaatteista tulee tosiaan mieleen teini, tai sitten ihminen jolta on jäänyt teiniaika elämättä nuorena saadun lapsen takia

Olin 30 kun esikoinen syntyi, ja teininä kyllä elin vähän liikaakin! :D

Mikä ihme siinä oikeen on että aina sanotaan että on jotain jääny sillon ja sillon kokematta jos on vähänkään erilainen kun muut :headwall:

en voi sille mitään et mulle tulee mieleen että on jäänyt joku vaihe elämättä sillon teininä jos 35 vuotias pukeutuu samanlaisiin vaatteisiin kuin ala-aste ikäiset tytöt

Tosi kivoja vaatteita! Sopusuhtaiselle ja nuorekkaalle aikuiselle naiselle tuo tyyli sopii minusta ihan loistavasti. Minusta muutenkin se minkälaiset vaatteet sopivat, on enemmän kiinni kropasta kuin varsinaisesti iästä, eli hyväkroppaiselle käy iästä riippumatta moni erilainen tyyli, niukkakin.

Itse pukeuduin aika tarkalleen noin vielä 3-4 v . sitten, kun olin hoikka. Mutta sitten kun lihoin tupakoinnin lopettamisen jälkeen 10 kg, piti vähän muuttaa tyyliä vähemmän niukaksi. :ashamed: Nyt sitten on vielä vauvakiloja, mutta kun saan ne pois, niin kyllä ainakin osittain taatusti tulen vielä noudattamaan rockhenkistä lempityyliäni, vaikka ikää onkin jo ihan aikuisen naisen verran, kohta 37.. B)

en voi sille mitään et mulle tulee mieleen että on jäänyt joku vaihe elämättä sillon teininä jos 35 vuotias pukeutuu samanlaisiin vaatteisiin kuin ala-aste ikäiset tytöt

Osa onkin lasten senttikoon vaatteita!!

ja mies ei huomioi tarpeeksi yms....nuo vaatteet on niin rion tyyliä ku olla voi...näyttäis typsy pikkasen hassulle harmaassa liituraita jakkupuvussa

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

ja mies ei huomioi tarpeeksi yms....nuo vaatteet on niin rion tyyliä ku olla voi...näyttäis typsy pikkasen hassulle harmaassa liituraita jakkupuvussa

Totta, en minä ainakaan osaisi ap:n päällä kuvitella minkään muun tyylisiä vaatteita kuin juuri tuollaisia.

No älä!!! :D

eiköhän sitä ole aikuisille muitakin vaatteita kuin jakkupuvut ;)
älkää nyt ihan menkä ääripäästä sentään suoraan toiseen

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Ei noi vaatteet mitään, mutta noi lakanat... :x

tää on muuten hauska :D kiinnitin ihan samaan huomion! onko teidän kodit sisustettu samaan tyyliin kuin puette itsenne? meillä on kyllä, tietyllä tavalla.. ihan noin suurta kontrastia ei tule ku noissa lakanoissa ja vaatteissa :D

Mua ahdistaa ikätoverini leggingseissä ja tunikoissa. Mietin, että noinko täs nyt pitäisi pukeutua. Onneksi aina joskus on poikkeuksia ja pystyn taas hengittämään vähän vapaammin.

En vain pysty olla ajattelematta, että mitä muut ajattelee... Vaikka yritän kovasti.

Parikymppisenä olisin voinut pukeutua tuon vaatekaapin sisältöön, mutta nyt eivät tuntuisi enää omilta:), vaikkakin pukeudun nuorekkaammin kuin moni ikäiseni.
Mutta jos tyyliin sopii, niin anna palaa vain NewArtRiot:)!

Juu tokkiisa on... Mutta pitäisi myös ymmärtää että jotkut eivät vaan viihdy niissä muunlaisissa vaatteissa...

ei mennä, mutta kun tiedetään henkilön tyyli niin toki näyttäis pellelle...muodissa ja vaatteissa on se hyvä juttu, että niillä voi leikitellä ja kun pukeutuu juurikin omaan tyylisesti on silloin tyylikäs. Se, että vaatteet on nuorten ei tee asiaa sellaiseksi, että jokin vaihe olisi jäänyt välistä.
Minä en laittaisi noita vaatteita ikinä päälleni koska näyttäisin erittäin naurettavalle, mutta rion päällä ne ovat upeat.

Yhteistyössä