K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kempeleen tyttö;25826339:Miksi kukaan ei asiaan puuttunut, se on minulle jäänyt mysteeriksi.
Etniset vanhoillislestadiolaiset?
Siksi että omassa yhteisössähän ei voi tapahtua mtiään väärää. ja jos tapahtuukin niin sehän on anteeksi pyydetty ja annettu. Sen jälkeen asiasta ei ole lupa enää puhua kenellekään. Ei uhrikaan saa puhua.
Siksi että omassa yhteisössähän ei voi tapahtua mtiään väärää. ja jos tapahtuukin niin sehän on anteeksi pyydetty ja annettu. Sen jälkeen asiasta ei ole lupa enää puhua kenellekään. Ei uhrikaan saa puhua.
Samalla tavalla ne muutkin vaikenee kuin lestadiolaiset.
Mun mielestä Jumala ei sallikaan. Pedofiilihän on ihan täys peto! Sairas peto, en pidä edes ihmisenä.. Ajattelen näin että pedofiilin PITÄÄ kärsiä elämässä tuomio, mutta kärsii pahasti vielä kuoleman jälkeenkin. Uskon Jumalaan ja siksi osasta saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta raamatussa lukee jotenki näin, "joka tekee pahaa yhdellekkään näistä pienimmistäni, olisi parempi kuin laitettais myllynkivi kaulaan ja upotettaisiin merten syvyyksiin". Tiedän, että osa ei ajattele tällätavalla, mutta mun mielestä Jumala ei haluaisi pahan tapahtuvan.
Alkuperäinen kirjoittaja Käsitinkö oikein?;25877034:Minä olen saanut sen käsityksen, että kristinuskon mukaan Jumala armahtaa jokaisen joka uskoo Häneen. Siis pedofiilin ja insesti-isänkin. Hekin pääsevät kristittyjen taivaaseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Käsitinkö oikein?;25877034:Minä olen saanut sen käsityksen, että kristinuskon mukaan Jumala armahtaa jokaisen joka uskoo Häneen. Siis pedofiilin ja insesti-isänkin. Hekin pääsevät kristittyjen taivaaseen.
Tällaset tapaukset on äärettömän ikäviä! Tapahtui kenelle tahansa. Olen itse lestadiolainen ja kerran rikosilmoituksen tehnyt kyseisestä asiasta. Sano kuka mitä tahansa, tiedän tehneeni oikein. En ymmärrä miksi jotkut käyttävät uskoa väärin ja hyväksi, koska sama laki koskee meitäkin. Olen henkilökohtaisesti sitä mieltä (uskonikin takia) että hyväksikäyttäjä ei ole oikeasti lestadiolainen. Pitää vaan kulkea joukon mukana että pääsee helpolla kun saa anteeksi... Sairasta!!!
Niin karmeita asioita, että onko ne tottakaan? Miten uskovaiset miehet pystyy tekemään pahaa 7-vuotiaalle?