Epparitikit+seksi=???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja veeras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

veeras

Vieras
Ootteko harrastaneet seksiä ennen kuin epparihaavasta on tikit sulaneet..? Muuten alkais olla jo paikat ihan ok kunnossa, jälkivuoto melkein loppunut, mutta nuo &¤%# tikit ei vaan sula. Jälkitarkastukseenkin tuntuu olevan vielä ikuisuus. Jokohan sitä uskaltaisi, mieli tekisi ;)..

Niin siis ja synnytyksestä on jo päälle kuukausi.. Kätilö ei sanonut kui monta tikkiä tuli, kuulemma "monta". Jälkitarkastuksessa ne voidaan nyppiä kai pois, mutta tällä paikkakunnalla jälkitarkastukset on tosi myöhään, lähemmäs 3kk synnytyksestä :/.

Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Niin siis ja synnytyksestä on jo päälle kuukausi.. Kätilö ei sanonut kui monta tikkiä tuli, kuulemma "monta". Jälkitarkastuksessa ne voidaan nyppiä kai pois, mutta tällä paikkakunnalla jälkitarkastukset on tosi myöhään, lähemmäs 3kk synnytyksestä :/.

Jos sulle laitettiin sulamattomat tikit mitkä sit pitää poistattaa? Kyllä kuukaudessa niiden ois pitäny jo sulaa kun mulla suli viidessä päivässä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veeras:

Jos sulle laitettiin sulamattomat tikit mitkä sit pitää poistattaa? Kyllä kuukaudessa niiden ois pitäny jo sulaa kun mulla suli viidessä päivässä!

Mulla sektiohaavassa oli nuo sulavat tikit ja siihen jäi sellanen langannykerö (mikä lie solmu) joka ei sulannut pois vaan sen nappas sitten jälkitarkastuksessa lääkäri pois.

Kyllä ne on sulavat tikit, mutta eivät vaan tunnu millään lähtevän :(. Sulamisaika kuulemma vaihtelee ihmisestä riippuen, muttei kyllä sanottu mitään viitekehystä missä ajassa niiden ois pitäny lähtee.. Tuossa ulkopuolella haava tuntuu "pattijuovana" jossa on ne tikit sitten siinä päällä (ommeltiin kahteen kerrokseen, ne päällystikit on ainakin tallella, tai ainakin tosiaan ne solmupäät).