episiotomia haavastA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minäkin suosittelen synnärille soittoa... itse kävin neuvolassa kun huomasin että yksi tikki oli auennu. Sanoivat sit synnäriltä ettei haittaa. No joo... nyt on sellane lovi tuolla mestoilla. Et eihän se haittaa mutta ei ole esteettisesti kauhean kaunis....

[QUOTE="jep";24199636]minäkin suosittelen synnärille soittoa... itse kävin neuvolassa kun huomasin että yksi tikki oli auennu. Sanoivat sit synnäriltä ettei haittaa. No joo... nyt on sellane lovi tuolla mestoilla. Et eihän se haittaa mutta ei ole esteettisesti kauhean kaunis....[/QUOTE]

Mars yksityiselle gynelle.. kyllä korjaavat, jos haittaa.

Mä sain aikoinaan synnärillä kätilöiltä ohjeen kuivata föönillä tikkaukset. Parani tosi nopeasti haava kun ei jäänyt kosteaksi. sulla tietty on kostea haava koko ajan jos verta valuu, mutta kokeile ihmeessä.
Ei tunnu varmasti mukavalta painella haavaa pyyhkeellä/paperilla pesun jälkeen. Fööni toimii siksikin :D

Ei sille tosiaan mitään voi tehdä. Jos on revennyt niin on revennyt. On ns. vanha haava ja niitä enää tikata. Yritä suihkutella mahdollisimman paljon ja ota ilmakylpyjä. Pyyhe sohvalle ja sihen vain tuulettelemaan paikkoja.

Yhteistyössä