Epipen mukaan lentokoneeseen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allerginen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En osaa sanoa Epipenistä, mutta diabeetikot ainakin tarvitsevat todistuksen saadakseen neulat ja ruiskut koneen matkustamoon. Kysypä hoitavalta lääkäriltä.
 
Paljon matkustaneena en ole ikinä joutunut tilanteeseen, että epipenistä olisi kysytty edes reseptiä. Lääkärini kehoitti pitämään reseptin matkoilla mukana, muita todistuksia ei tarvitse. Tietysti tähänkin voi olla poikkeus jos lentää vaikka jenkkeihin, johon on tosi tiukan turvatarkastukset.
 

Yhteistyössä