R
reissaaja
Vieras
Heips,
saanko ottaa taaperolle lentokoneeseen mukaan mehupurkin, maitopurkin tms pakkauksen vaikka tilavuus ylittääkin sallitun 100ml?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Saa.
Alkuperäinen kirjoittaja siivi:Muistaakseni Finnairin sivuilla oli ihan selkeät ohjeet.... Lapselle saa ottaa tarvittavan määrän juotavaa ja syötävää mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja siivi:Siis ne ohjeet olikinilmailuhallinnon sivuilla. Tässä linkki:
http://www.ilmailuhallinto.fi/Mukaan_matkustamoon
Alkuperäinen kirjoittaja reissaaja:Alkuperäinen kirjoittaja siivi:Siis ne ohjeet olikinilmailuhallinnon sivuilla. Tässä linkki:
http://www.ilmailuhallinto.fi/Mukaan_matkustamoon
ok kiitos eli periaatteessa yli 1-veen eväitä ei saisi ottaa.. siis tavallisia pillimehuja esim.