Taaperon eväät lentokoneeseen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reissaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja siivi:
Muistaakseni Finnairin sivuilla oli ihan selkeät ohjeet.... Lapselle saa ottaa tarvittavan määrän juotavaa ja syötävää mukaan.

äh, no just sieltä katsoin ja en löytänyt. Mutta anyway, ok, kiitos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siivi:
Siis ne ohjeet olikinilmailuhallinnon sivuilla. Tässä linkki:

http://www.ilmailuhallinto.fi/Mukaan_matkustamoon

ok kiitos eli periaatteessa yli 1-veen eväitä ei saisi ottaa.. siis tavallisia pillimehuja esim.
 

Yhteistyössä