S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Onko se joku tietty nikamaväli? Mietin vaan kun on tatuointi alaselässä...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:suosittelen ettet ota kumpaakaan, jos ilokaasu käy niin ota sitä. se on nimittäin tosi viheliäiset selkäkivut viikon verran kun pistävät pipariksi ensin pari kertaa ja sitten vasta onnistuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Eli epiduraalin voi laittaa "mihin" vaan? (selkänikamaväliin)
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Eli epiduraalin voi laittaa "mihin" vaan? (selkänikamaväliin)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:suosittelen ettet ota kumpaakaan, jos ilokaasu käy niin ota sitä. se on nimittäin tosi viheliäiset selkäkivut viikon verran kun pistävät pipariksi ensin pari kertaa ja sitten vasta onnistuvat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle on laitettu molemmat.. Tosin spinaalipuudutus ei tehonnut ollenkaan. nyt menossa taas synnyttää ihan minä päivänä tahansa ja meinaan epiduraalin vaatia. Mulla ei koskaan ole niistä mitään tullut
Alkuperäinen kirjoittaja ihmehomma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:suosittelen ettet ota kumpaakaan, jos ilokaasu käy niin ota sitä. se on nimittäin tosi viheliäiset selkäkivut viikon verran kun pistävät pipariksi ensin pari kertaa ja sitten vasta onnistuvat.
aika harvinaista taitaa tuommoinen olla. mulle on laitettu epiduraali ja spinaali eikä kummastakaan tullut minkäänlaisia kipuja alaselkään.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:suosittelen ettet ota kumpaakaan, jos ilokaasu käy niin ota sitä. se on nimittäin tosi viheliäiset selkäkivut viikon verran kun pistävät pipariksi ensin pari kertaa ja sitten vasta onnistuvat.
Ilokaasu ei ole teholtaan läheskään sama, sitäpaitsi kaikille ilokaasu ei käy.
Esim. mä alan oksentaa pienestäkin henkäyksestä, ei oikeen ole kiva yrjöillä kun supistaa :x Sama oli kuulema anopillakin.