Epiduraali / spinaali?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Synnytys edessä...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Epiduraalista tuli mulle armoton (100x pahempi kuin kaikki edelliset pääkivut yhteensä) pääkipu viikoksi, ei selkäkipua. Eka pistos meni jotenkin väärin (enpä osaa selittää tarkemmin, puhkaisi jotain) ja lääkäri sanoi heti että varaudu pääkipuun. Synnytyksessä pistettiin vielä kahdesti - toinen heti ekan perään, toinen myöhemmin kun kanyyli oli irronnut. Veripaikalla yritettiin pääkipua kahdesti parantaa (siinäkin pistetään sinne samaan paikkaan), ilman apua. Kofeiinitabletit lopulta pelastivat kivulta kun olin jo kotona. Mitkään lääkeainekombinaatiot eivät tehonneet. Nyt raskaana ja aion varmaankin ottaa taas epiduraalin, se oli sen verran mahtava kun lopulta toimi kolmannen piston jälkeen... Sori, en vastannut ollenkaan kysymykseesi.
 

Yhteistyössä