Ansioluettelo ja työhakemus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No ansioluettelossa on yleensä kohta että perhesuhteet niin siihen. Ertyisosaaminen: esim. jos osaat WWW sivujen teon tai jotain muuta mikä on hyödyllinen taito.

Mä laitan lapset sinne kohtaan, missä kerron henkilökohtaisia juttuja itsestäni: harrastuksia jne. Erityisosaamiseen laitat ne sun erityiset taidot, mitä ne nyt onkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitetaanko ansioluetteloon lapset, mihin kohtaan?

Mitä voi laittaa erityisosaamiseksi?

Etsi netistä malleja, niissä näkee miten perhe on ansioluetteloon laitettu. ERityisosaamiseksi kannattaa varmaan laittaa sen mitä osaa, eikä mitään keksittyä, eikö?

mikä on hyödyllinen taito.

Kannattaa huomioida se, mihin paikkaan haet!! Itse vastasin kerran sellaiseen hakuilmoitukseen, jossa työnantaja kertoi työporukan olevan täsmällinen, mutta rento ja huumorintajuinen ja samaa odotettiin hakijalta. Kyse oli baarityöstä.
Laitoin vapaamuotoiseen hakemukseen erikoisosaamiseksi mm. sen että saan 80 olutpulloa mahtumaan pieneen jääkaappiin.

Sain kutsun haastatteluun ja työnantaja halusi nähdä miten pullot kaappiin menevät ja toivotti tervetulleeksi. Olin 2 vuotta siellä töissä ja sain jatkuvasti kehuja järjestelmällisyydestäni ja muutkin oppivat, että on kaikkien kannalta parempi, kun tavarat ovat siististi omilla paikoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
mikä on hyödyllinen taito.

Kannattaa huomioida se, mihin paikkaan haet!! Itse vastasin kerran sellaiseen hakuilmoitukseen, jossa työnantaja kertoi työporukan olevan täsmällinen, mutta rento ja huumorintajuinen ja samaa odotettiin hakijalta. Kyse oli baarityöstä.
Laitoin vapaamuotoiseen hakemukseen erikoisosaamiseksi mm. sen että saan 80 olutpulloa mahtumaan pieneen jääkaappiin.

Sain kutsun haastatteluun ja työnantaja halusi nähdä miten pullot kaappiin menevät ja toivotti tervetulleeksi. Olin 2 vuotta siellä töissä ja sain jatkuvasti kehuja järjestelmällisyydestäni ja muutkin oppivat, että on kaikkien kannalta parempi, kun tavarat ovat siististi omilla paikoillaan.

Hauska juttu! Mä ottaisin heti töihin baariin tyypin joka on täsmällinen sekä huumorintajuinen!

Mitä erityistaitoja voisi päiväkotiin laittaa? En osaa soittaa ja en ole käsistänikään mitenkään erityisen hyvä, liikunnasta tykkään, mutta sekään ei nyt mitenkään erityistaitoni ole.

Voiko erityistaidoksi laittaa luonteenpiirteitä?

Mitä erityistaitoja voisi päiväkotiin laittaa? En osaa soittaa ja en ole käsistänikään mitenkään erityisen hyvä, liikunnasta tykkään, mutta sekään ei nyt mitenkään erityistaitoni ole.

Voiko erityistaidoksi laittaa luonteenpiirteitä?

Ei oikein paitsi jos on esim tosi musikaalinen luonnostaan. Muista että hakemuksen lukija haluaa tietää mitä hyötyä susta olisi heille, ei niinkään millainen muuten olet.

vois laittaa et pidät liikkunnasta ja olet kiinnostunut kaikista uusista liikuntamuodoista?!? Luulis et siitä päiväkotiin etua on, pääset ulkoilemaan lasten kanssa tai vetämään sisällä jotain satujumppaa!

Mieti onko jotain sellaista mistä olisi työpaikalla hyötyä josta sua olisi kehuttu? Välien selvittely lapsilla -> hyvä kommunikaatio ristiriitatilanteissa / vaikeissa tilanteissa jos esim riitojen sovittelu on ns sun juttu. Tai muuta vastaavaa?

ootko koskaan käynyt mitään kursseja mistä saattaisi olla hyötyä? EA? leikkikurssi? Tai osaatko muuten vaan ison pinon uusia leikkejä? Osaat taitella origameja? Keksit askarreltavaa vaikka tikusta?

Tykkään liikunnasta ja liikkua lasten kanssa, mutta ei erityisosaamista ole ja ea kurssin olen käynyt kouluaikoina joka on pakollinen.Omasta mielestäni osaan vähän kaikkea, mitään en ylitse muiden, mutta tykkään askarrella kuhan ohjeet löytyy ja laulaa kun on sanat ja uusia leikkejä oppii nopeasti. Olen rauhallinen ja hoidan myös asiat rauhallisesti ja lapsentahtisesti.

Eli olet lapselle turvallinen monitaitoinen aikuinen joka on valmis kaikenlaisiin vaihteleviin tehväviin :saint:

Muistat vaan pyytää ohjemapit heti tutustuttaviksi ekana työpäivänä =)

Eli olet lapselle turvallinen monitaitoinen aikuinen joka on valmis kaikenlaisiin vaihteleviin tehväviin :saint:

Muistat vaan pyytää ohjemapit heti tutustuttaviksi ekana työpäivänä =)

Juuri näin =) Miten tuon laitaa erityisosaamiseen vai laitanko mitään?