Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Kertokaahan tarkemmin. Miten optikko on epärehellinen? Entä ruokakauppias? Hinauspalvelu???? Autojobbarin ymmärrän.
Kelan tädit eivät ehkä aina tiedä kaikkea (tämä on minun kokemukseni), mutta epärehellisiä tuskin ovat. Ei ne niitä rahoja silti omilla tileillään makuuta, jos ei päätös tule sinulle asti ajoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:Laihdutus kirjojen tekijät. Kuka muka on laihtunut kirjan avulla? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:Laihdutus kirjojen tekijät. Kuka muka on laihtunut kirjan avulla? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja teeri:hollywoodin julkkisämmät,levittää vähän haaraa ni pääsee leffaa tekee ja sitä kautta julkkikseks,samaa kastii ku prostitoidut jotka nyhtää rahaa perheellisiltä miehiltä ku tietävät että monelle miehelle on vaikea vastustaa pill.n tuoksua... :x
:hug: :hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pastillit levällään:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:kiinteistövälittäjät![]()
PEESAAN!!! joko ne on kaikki täysin tolloja tai sitten mulla on helkutin huono mäihä!
Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Alkuperäinen kirjoittaja pastillit levällään:Alkuperäinen kirjoittaja no joo:kiinteistövälittäjät![]()
PEESAAN!!! joko ne on kaikki täysin tolloja tai sitten mulla on helkutin huono mäihä!
Voi ei... Mä oon tollo ja epärehellinen.... MIKSI??? Perustelut unohtui?
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Kertokaahan tarkemmin. Ruokakauppias?
Alkuperäinen kirjoittaja teeri:hollywoodin julkkisämmät,levittää vähän haaraa ni pääsee leffaa tekee ja sitä kautta julkkikseks,samaa kastii ku prostitoidut jotka nyhtää rahaa perheellisiltä miehiltä ku tietävät että monelle miehelle on vaikea vastustaa pill.n tuoksua... :x
mutta miksi se autojobbari on epärehellinen?
Yrittäjät yleensä on epärehellisimpiä. Omasta pussista kun menee...