N
"niina"
Vieras
Millainen tuo isä itse on? Herääkö ap senkin takia epäilyksiä, että mies on jotenkin epäilyttävä. Vai onko epäilyt vain siksi, kun lapsi käyttäytyy noin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä taas ajattelisin, että ennen yhteydenottoa mihinkään, niin kannattaa miettiä onko todella riittävän painavat syyt epäillä hyväksikäyttöä. 'Perättömästä' epäilystä saattaa alkaa aikamoinen hulabaloo, joka tuottaa mielipahaa monille.
Minulla on aika vahvat epäilykset tästä tapauksesta, en voi puhua apäilyistäni enempää, mutta sen voin sanoa että sos.viranomaiset ovat jo perheen toiminnassa mukana hyvin tiuhaan tahtiin...
Minulla on aika vahvat epäilykset tästä tapauksesta, en voi puhua apäilyistäni enempää, mutta sen voin sanoa että sos.viranomaiset ovat jo perheen toiminnassa mukana hyvin tiuhaan tahtiin... Ja senkin tiedän 99,99 varmuudella, että tässä tapauksessa se on isä jos tyttöä on hyväksikäytetty.
Ja sitten kun tälläistä mietin, näinkin lähipiirissä, tulee mieleen, että eihän omalle tytölle ole mitään tehty, kyseisen ihmisen toimesta... Oma tyttöni oi heillä muutaman yön hoidossa ollessaan n.1.5v... Puistattaa ja oksettaa ajatuskin... Ja aina juurikin tämä mies olisi ottamassa tyttöjä hoitoon, vanhempaa poikaa ei niinkää, en tietenkään ole antanut. Ainut kerta kun joku omista lapsista on ollut kahden kesken miehen kanssa,oli tuolloinSilloin ei ollut vielä näitä ajatuksia.
Resurssipulaa? On varaa vain katsastella tietyt asiat ja loput pitää sivuttaa kun on kiire seuraavaan paikkaan.Mutta jos niitä tiukasti seurataan, niin eikö mitään ole huomattu tähän mennessä?
Ovat olleet vaihtelevasti mukana... kuvioissa mm. vanhimman lapsen huostaanotto, väkivallan vuoksi/isan puolelta(isäpuoli) kyseinen lapsi edelleen lastenkodissa... jo kohta 2 vuotta
No, mistä ne epäilykset sitten tulee? Ei nuo kerrotut jutut vielä riitä ja oma mieli kun voi
käynnistää sen prosessin jota välttämättä ei oikeasti ole.
Ja se unnutus ei ole todiste. Pitäs olla aika rankkaa todistetta.
En väitäkkään että olisi jotenkin epänormaalia lapsen oma tutustuminen kehoonsa MUTTA onko teidän mielestänne normaalia, että lapsi tekee sitä JOKA ILTA nukkumaan mennessään, MONTA KERTAA ? Mielestäni ei!